نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خود اسرائیلی‌ها اعتراف کرده اند وعده رهبر ایران برای نابودی ما در ۲۵ سال آینده، محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۲۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی اظهار داشت: عاشورا و نهضت امام حسین (ع) یک فرهنگ است که موجب بقای اسلام شد و همه ما مدیون امام حسین (ع) هستیم و فلسفه وجود سپاه و بسیج هم برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است.

وی افزود: در آینده عظمت کار این شهدا، مشخص خواهد شد و شما جواب همسنگران آن‌ها را خواهید دید.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امام حسین (ع) به قیمت بقای دین اسلام به میدان رفت، عنوان کرد: شهدای عزیز ما به خاطر بقای انقلاب اسلامی به میدان رفتند و اگر امروز انقلاب ما ۴۰ ساله است و استکبار روز به روز عقب‌نشینی می‌کند و اسرائیل نگران اصل موجودیت خود شده و لرزه بر اندام دشمنان افتاده به برکت اقدامات همین شهداست.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه برای اولین بار در طول تاریخ اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام ولایی چهار دهه عمر کرده است، گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی با شجاعت در دهان استکبار جهانی می‌زند به برکت خون شهداست. امروز شهدای مدافع حرم ما جنگ با استکبار و غده سرطانی اسرائیل را به مرزهای آنجا برده‌اند و اسرائیلی‌ها می‌گویند اگر روزی ما با سنگ فلسطینی‌ها مواجه بودیم، امروز ایران باعث شده سنگ فلسطینی‌ها تبدیل به موشک شود که ما نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم و خود اسرائیلی‌ها اعتراف می‌کنند که اگر رهبر ایران وعده می‌دهد که ما در ۲۵ سال آینده نابود می‌شویم، این وعده محقق می‌شود.

وی پیروزی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را نتیجه پیروی از مکتب امام حسین (ع) دانست و عنوان کرد: ما نخواهیم گذاشت حرکت توفنده انقلاب توسط دشمنان کُند شود و سپاه در عین همه توطئه‌های استکبار و بعضی از حکومت‌های بدبخت منطقه با تمام وجود ایستاده است و انشاالله آنچه را که این شهدا مقدماتش را فراهم کردند، یعنی فتح بیت‌المقدس را محقق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اقدامات عربستان در منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: آیا این افسوس نیست که از منابع مسلمانان و کسانی که تامین‌کننده منابع مالی مستکبرین هستند، اقداماتی برای خاموش کردن چراغ اسلام رخ می‌هد؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب بصیر و صبور هستند، اما جنایات دشمنان یادشان نمی‌رود و جبهه استکبار خواهد دید که ما چگونه انتقام این شهدا را خواهیم گرفت.

ارسال نظرات