فرمانده سپاه ناحیه لردگان در مراسم جشن روز پاسدار گفت: خانواده پاسداران جلودار حمایت از کالای ایرانی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۷۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان به مناسبت اعیاد شعبانیه و  روز پاسدار، در جمع کارکنان ناحیه و خانواده های آنها گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی سالروزولادت باسعادت حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)  را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند ،  تا چراغ راهی باشد برای افرادی که دل در گرو پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی دارند. 

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی با اشاره به ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران به صورت سازمان‌یافته موظف است تا به دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن بپردازد.

فرمانده سپاه لردگان افزود: پاسداران انقلاب اسلامی، مبارزانی هستند که به مقابله با ظالمان  و زیاده خواهی استکبار جهانی استوار  می ایستادند.

وی ،در راستای تحقق شعار سال  و حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: خرید کالاهای خارجی علاوه بر افزایش نیاز جامعه ما به بیگانگان، موجب  خروج سرمایه و ارز از کشور می شود ، رونق اقتصادی برای سایرکشورها را به همراه دارد و رکود تدریجی اقتصاد ، تولید  و نیز بیکاری جوانان کشور را به همراه دارد و خانواده پاسداران باید  پیشقدم  در حمایت از کالای ایرانی باشند.

ارسال نظرات