کد خبر: ۹۰۰۸۱۵۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان در همایش کمیته های هماهنگی و  پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور فرماندهان نواحی، معاونان پرورشی شهرستان ها و مناطق، فرماندهان حوزه های دانش آموزی و اعضای کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه کشور دارای مؤلفه های قدرت نرم متفاوتی است و اگر در این مؤلفه ها جستجو و کنکاش کنیم به یک عامل اثرگذار به نام نیرو و سرمایه انسانی خواهیم رسید.

وی سرمایه انسانی را مؤلفه ای مهم در رسیدن به پیشرفت و رشد و آبادانی کشور عنواان کرد و گفت: سرمایه انسانی در کشور ما متفاوت تر از سایر جوامع است چرا که میانگین سنی در کشور ما جوان است و به عبارتی کشور بهره مند از نیرویی جوان است که نیاز به توجه دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه یکی از تأثیرگذارترین نیروی انسانی قشر جوان است چرا که آینده نظام را رقم می زند، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ و تعلیم و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب باید از ظرفیت آموزش‌وپرورش در این بخش بهره بگیریم.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه سه مؤلفه تحصیل، تهذیب و ورزش سه فاکتور مهم برای آموزش نیروهای تراز اول انقلاب است و این امر از سوی مقام معظم رهبری سفارش بسیار شده است یادآور شد: آینده روشن هر کشور با ترسیم درستی از نظام آموزش‌وپرورش محقق می‌شود و باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ابراز داشت: دانش آموزان ظرفیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند و می‌توان از این ظرفیت برای انتقال آرمان‌ها و اهداف والای نظام به نسل‌های آینده استفاده کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی در این راستا موظف است با توجه به شرایط فعلی گامی مؤثر برای تعلیم و تربیت دانش آموزان بردارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها