مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
جلسه شورای نمایندگی ناحیه روح الله یزد با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری جلسه توجیهی برنامه های ابلاغی سال جدید برای حوزه های مقاومت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۵۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام شیخ زاده در ابتدای این جلسه گفت: شعبان ماهی است برای کسب آمادگی برای ورود به ماه رمضان و درک شب قدر ،شعبان ماه بسیار شریفى است و به حضرت سید انبیاء صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَآله منسوب است و آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌کرد و مى‌فرمود: شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد، بهشت برای او واجب می‌شود و از حضرت صادق علیه‌السلام روایت شده است که چون ماه شعبان فرا می‌رسید، امام زین العابدین علیه‌السلام اصحاب خود را جمع مى‌کرد و مى‌فرمود، اى اصحاب من مى‌دانید این چه ماهى است؟ این ماه شعبان است.
وی افزود:حضرت رسول صلى الله علیه وآله مى‌فرمود: شعبان ماه من است، پس در این ماه براى جلب محبت پیغمبر خود و براى تقرّب به سوى پروردگار خود روزه بدارید، به حقّ آن خدایى که جان علىّ بن الحسین به دست قدرت اوست، سوگند یاد مى‌کنم که از پدرم حسین بن على علیهماالسلام شنیدم که فرمود، شنیدم از امیرالمؤمنین علیه السلام که هر که روزه بگیرد در ماه شعبان، براى جلب محبّت پیغمبر خدا و تقرّب به سوى خدا؛ خداوند او را دوست می‌دارد و در روز قیامت کرامت خود را نصیب او می‌گرداند و بهشت را براى او واجب می‌کند.
بعد صحبتهای مسئول نمایندگی اعضاء جلسه نسبت به برنامه ریزی جهت برگزاری جلسه توجیهی برنامه های ابلاغی سال برای حوزه ها نظرات خود را ارائه دادند.

ارسال نظرات