در این پیام آمده است: روزتان، یادآور پرچم فتحی­ست که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشید....
کد خبر: ۹۰۰۸۱۵۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده در پیامی اعیاد شعبانیه ولادت باسعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس روزجانباز وولادت حضرت امام سجاد (ع) را به تمامی پاسداران حریم ولایت تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام فرمانده سپاه ناحیه بهاباد بدین شرح است:
روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده‌های مکتب واندیشه حسین (ع) است، پاسدار، یعنی روییدن و بالیدن و مردانه مردن در مکتب حسین (ع). پاسدار، اصیل­ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام حسین (ع) دارد.
برای پاسدارن بسیار افتخار آمیز است که تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران روز میلاد بزرگ مرد عالم و برترین مجاهد و پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به عنوان روز پاسدار ثبت نموده است.
حاجی زاده تصریح کرد: پاسداری یعنی گذشت، فداکاری، ایثار، شهادت طلبی، ومقاومت واین‌ها شناسه عبور وخصائص یک پاسدار است. چرا که هرجا نام پاسدار به میان می‌آید ناخود آگاه این واژه‌ها در ذهن تداعی می‌شود؛ و از همه ارزشمند‌تر آنکه هرگاه واژه پاسدار شنیده می‌شود نام مبارک بزرگ پاسدار اسلام امام حسین (ع) در اذهان متبلور می‌گردد و چه تقارن زیبا و چه نامگذاری فرخنده‌ای و این گونه است که پاسداران ما به پاسدار بودنشان نه تنها افتخار می‌کنند بلکه آن را ارزشی واقعی در جامعه کنونی قلمداد می‌نمایند.
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد افزود: روزتان، یادآور پرچم فتحی­ست که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشید. پاسدار، یعنی آن که در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک­گوی فرمان «حی علی خیر­العمل» است؛ زیرا در مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را گواهی می­دهد.
وی با بیان اینکه پاسداری مظهرآزادگی است اظهارداشت:ای پاسداران حریم عشق! مگر می­توان بی نام و یاد شما در فرهنگ لغات این سرزمین، به مفهوم آزادی و رهایی رسید؟! آتشفشان غیرتتان، چراغ و روشنایی مرز‌هایی است که جز گام­های آشنایتان، بیگانه‌ای را به خود نخواهد دیدکه نقطه اشتراک شما با حسین، آزادگی است.
حاجی زاده با اشاره به اینکه پاسدار آرمان بزرگ و مقدسی داردخاطرنشان کرد: این آرمان، حفظ و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله برپا شده و مدعی تحقق آن در جهان امروزی است و البته دامنه این آرمان، تا حکومت عدل جهانی امام عصر (عج) نیز گسترده شده است. ایثار و فداکاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام و دستآورد‌ها و اصول آن، آرمانی است که پاسدار با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خواسته اصلی خود قرار داده است. از این نگاه، پاسدار، حسینی و عاشورایی است و همواره آماده حفظ این نظام و حکومت اسلامی و فداکاری و جانفشانی در راه آن است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران، یادگار گران قدر فرزانه دوران حضرت امام خمینی رحمهم الله بر ملّت غیور و دلیر ایران بودگفت:رویش این نهال ارزشمند ابتکار ویژه‌ای بود که نیاز به هوش بالای فکری و سیاسی داشت.

ارسال نظرات