در آستانه فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) و روز پاسدار،فرمانده سپاه استان البرز و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)،پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۴۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علیرضا کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز،در پیام مشترکی به مناسبت «دوم اردیبهشت‌ماه» سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) ، به اهمیت حضور و تلاش های جوانان غیور در این نهاد مقدس تاکید کردند.

پیام تبریک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

متن کامل پیام به این شرح است:

و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه

فرا رسیدن «دوم اردیبهشت‌ماه» سالروز تصویب اساسنامه سپاه توسط شورای عالی انقلاب که در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است را به آحاد فرماندهان، مدیران و رزمندگان سلحشور و ولایت‌مدار سپاه  استان البرز و خانواده‌های معظم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

سپاه به عنوان یک نهاد مکتبی و مردمی در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به منظور حفظ اصول، ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تاسیس و از همان ابتدا با ایثار و جانفشانی خود در جهت حل مشکلات امنیتی اوایل انقلاب و حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار همرزمان ارتش قهرمان از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و با صلابت و اقتدار از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداری و به حق، از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی نظام بوده و خواهد بود.

موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است.

اگر مقاومت های سپاه و هوشمندی فرمانده انقلابی و خردمند نیروی قدس و رزمندگان مدافع حرم نبود، امروز منطقه و بلکه سرزمین عزیزمان ایران ، جولانگاه داعش و پیاده نظام های امریکا و متحدان غربی و عربی آن و تحقق خط ژئوپولتیکی و راهبردی مورد نظر آنان در غرب آسیا می شد.اما اینک که نه تنها داعش فروپاشیده است، بلکه حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن سردرگم ، در جستجوی راهی برای نجات خود از بی آبرویی حادث شده هستند؛ هرچند این توطئه بزرگ در حقیقت زاییده تفکر و برنامه های سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی خود آنان بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پایبندی به اصول و آرمانهای انقلاب و وصایای حضرت امام (ره) که شاه بیت آن اطاعت از ولایت فقیه و اجرای کامل و دقیق فرامین و تدابیرولی فقیه زمان است را همواره نصب العین خود قرار داده و موفقیتهای افتخارآمیز خود طی چهار دهه گذشته را مرهون همین" راهبرد " غفلت ناپذیر می داند.

همواره یاد شهدای والامقام سپاه که در مبارزه با منافقین و گروهک های الحادی و نیز فرماندهان شجاع و مخلصی که در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل شربت شهادت نوشیدند، در حافظه تاریخی ایرانیان جاودانه خواهد ماند. ضمن گرامیداشت یاد ایثار و فداکاریهای این عزیزان، امید است نهاد انقلابی سپاه پاسداران با تلاش در راستای تحقق آرمان های مکتبی و انسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانه انقلاب، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای و حفاظت از ارزش های جامعه اسلامی ایران كه براساس اسلام ناب محمدی (ص) تعیین شده است، همیشه کوشا، سربلند و سرافراز باشند.

پاسداران سپاه استان البرز بار ديگر با خون سرخ شهدا پيمان مي‌بندد كه در دفاع از حريم ولايت و ارزش‌ها همچنين در صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران لحظه‌اي كوتاهي نكرده و در ركاب نايب امام زمان(عج)، فرمانده كل قوا، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي در مصاف با استكبار جهاني براي نبردي سرنوشت ساز لحظه شماري مي كنند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا کرمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)

سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)

ارسال نظرات