فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن‌های نیمه شعبان گفت:بزرگداشت میلاد قائم (عج) از مهمترین مظاهر بزرگداشت شعائر دینی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۳۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن‌های نیمه شعبان با حضور مسئولین و متولیان فرهنگی شهرستان در محل حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) برگزار شد.
در این جلسه ابتدا سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با بیان مطالبی در خصوص بزرگداشت شعائر دینی از قبیل: اعیاد و وفیات و لزوم ایجاد شور و نشاط مذهبی در جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و روز جوان افزود: بزرگداشت میلاد قائم (عج) از مهمترین مظاهر بزرگداشت شعائر دینی به شمار می‌آید و وجود عید نیمه شعبان نشان پویایی مذهب تشیع است.
ویهمچنین با بیان اینکه شعبان تنها ماهی است که در آن عزا و تعزیه وجود ندارد و در این ماه همه میلاد و سرور است اذعان داشت: نهادینه کردن بحث مهدویت وباور‌های اعتقادی مردم و واکسینه کردن مردم درمقابل انحرافات مهدویت یک کار زیر بنایی و مهم است.
مسئولین نهاد‌ها و هیئات نیز در ادامه به بیان برنامه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص عید میلاد امام زمان و روز جوان پرداختند.
در پایان نیز مقرر شد سپاه ناحیه خاتم، اداره تربیت و بدنی و شهرداری با همکاری سایر ادارات جشن نیمه شعبان و روز جوان را برگزار نمایند.
ارسال نظرات