سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۱۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت روز پاسدار و جانباز

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سوم شعبان المعظم، میلاد خجسته بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اسوه جهاد و شهادت و الهام بخش رزمندگان اسلام و آزادگان جهان برای قیام علیه ظلم و نفاق و همچنین چهارم شعبان المعظم، ولادت با سعادت بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل العباس (ع)  و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که توجه به آرمان های دین مبین اسلام و نظام انقلاب اسلامی و بسط و گسترش آن در تمام نقات جهان و یاری بخش ستم دیدگان مظلوم که مصداق آیه شریفه "اشداء على الكفار رحماء بينهم"  می باشد.

امسال تقارن تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعیاد شعبانیه ؛ ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) روز پاسدار وعلمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و نیز وارث علم النبیین حضرت امام سجاد علیه السلام برای سبز پوشان و مردم انقلابی بسیار مبارک و مسرت بخش است.

طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای ( مدظله العالی): روز پاسدار، این عنوان شیرین و زیبا و فراموش نشدنی است و عنوان پاسدار یادگار روز های افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه های حساس این انقلاب است.

در سایه لطف و عنایت پروردگار متعال و رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) امروز قدرت و توانایی سپاه در  مقابله با شیطنت ها و ترفند های معارضین و دشمنان این نظام و انقلاب در عرصه دفاعی به پیشرفت های غیر قابل تصور برای دشمنان دست یافته و این در حالی است که بسیاری از فناوری ها و توانمندی های خود را به نمایش نگذاشته. پیروزی های متمادی انقلاب اسلامی در عرصه نظامی در جبهه مقاومت کنترل و مهار توطعه ها و فتنه آفرینی های دشمنان داخلی و خارجی به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی همیشه آنان را عاجز و سردرگم کرده که این حاصل جلوه گری نقش عاشورایی و معرفتی سپاه و سایر نیروهای مسلح و مدافعان کشور و نظام انقلاب اسلامی است.

پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با دفع فتنه و شیطنت های گروهک ها و منافقین در مرزهای شمالغرب کشور و حضور مقتدرانه در جبهه مقاومت با تقدیم شهدا در این امر مهم با ثبت رشادت ها و ایثارگری در تاریخ این نظام و انقلاب نشان دادند که تا پای جان به نظام و انقلاب اسلامی و آرمان های دین مبین اسلام پایبند خواهند بود.

سبز قامتان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس سپاه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده ضمن همت در تحقق شعار سال در کنار مردم همپچنان و همیشه بر سر میثاق با ولایت و مولای خود محکم و استوار ایستاده و همیشه اماده خدمت و جانفشانی می باشند.

 روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات