فرمانده سپاه ناحیه پلدختر؛

دشمن تحمل گسترش دستاوردهای انقلاب را ندارد

فرمانده سپاه ناحیه پلدخترگفت: دشمن موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را مشاهده کرده و تاب تحمل گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارد و از قدرت فزاینده و روزافزون جمهوری اسلامی احساس خطر می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۷۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد محمودوند در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی که رهنمودی از سوی مقام معظم رهبری برای از بین بردن چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی است و نیازمند نوعی پاسداری است.
وی بر مصرف کالای ایرانی و نه گفتن به کالای خارجی تأکید کرد و افزود: همان‌طور که سپاه و ارتش مقتدر و منسجم یک انقلاب رادربرابر هجوم دشمنان محفوظ می‌سازد استفاده از کالای ایرانی و «نه» گفتن به کالای خارجی نیز باید به‌عنوان یک فرهنگ در بدنه دولت و ملت ترویج پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر به موضوعات روز منطقه و حمله اخیر مثلث شوم تروریستی آمریکا، انگلیس و فرانسه اشاره کرد و گفت: دشمن مدتی است در منطقه غرب آسیا و سوریه برنامه توسعه‌طلبی سیاسی دارد و با پوشش تروریست‌های تکفیری به خیال خام خود پیروز میدان است.
سرهنگ محمودوند افزود: جمهوری اسلامی ایران با شعار حمایت از مظلوم حامی کشورهای مظلوم منطقه است و به فرموده مقام معظم رهبری هر جا مظلومی مانند فلسطین و سوریه نیازمند یاری باشد حاضر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: دشمن موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را مشاهده کرده و تاب تحمل گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارد و از قدرت فزاینده و روزافزون جمهوری اسلامی احساس خطر می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر افزود: بر این اساس با پول برخی کشورهای اسلامی فریب‌خورده منطقه سعی دارد شکست‌های منطقه‌ای خود را جبران کند، بنابراین مثلث شوم تروریستی آمریکا، انگلیس و فرانسه پشتیبان جبهه تکفیری دست به حمله به سوریه زدند و به فرموده مقام معظم رهبری مرتکب جنایت شدند.

سرهنگ محمودوند به ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) نمونه واقعی یک پاسدار انقلاب اسلامی است و پاسدار انقلاب اسلامی رسول‌الله بود زیرا انقلاب پیامبر که خیلی‌ها قصد ضربه زدن به آن را داشتند نیاز به حمایت و دفاع داشت.
وی افزود: رفتار علوی و روحیه عاشورایی جانشینان پیامبر و امامان معصوم (ع) به‌ویژه ابا عبدالحسین (ع) در چالش‌های پیش روی انقلاب به‌عنوان پاسدار مانع ضربه خوردن انقلاب پیامبر شد و مسیرهای انحرافی دشمن بعد از پیامبر که آن‌ها را تحریف کرده بودند همه را با روشنگری اصلاح کردند.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر تصریح کرد: امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی ایران که خود فرزند این ملت هستند بامعرفتی آگاهانه جامع و تحت ولایت‌پذیری مطلقه مقام معظم رهبری در برابر اسلام آمریکایی که قصد دارد مسیر اسلام ناب محمدی (ص) این انقلاب را تغییر دهد ایستاده و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حتی در آن‌سوی مرزها پاسداری می‌کند. محمودوند افزود: امروز پاسداران به‌عنوان فرزندان غیور این انقلاب با نصرت الهی و هوشمندانه با شناسایی به‌موقع و دقیق تهدیدات داخلی و فرا منطقه‌ای دشمن آماده جان‌فشانی و دفاع از دستاوردهای این انقلاب هستند و نمونه بارز آن خاموش کردن فتنه خلافت داعشی و باز کردن فصل نوینی درنبرد نامتقارن فرا منطقه‌ای آن‌هم در کنار گوش رژیم صهیونیستی است.

محمودوند به سیاست‌های محرومیت‌زدایی سپاه  اشاره کرد و گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری برپایی عدالت اجتماعی در جامعه به‌عنوان آرمان مشترک همه پیامبران الهی و رهبران دینی از مهم‌ترین برنامه‌های انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و باهدف عدالت‌جویی، ایجاد اشتغال، بهره‌مندی مناطق کمتر توسعه‌یافته، توزیع منصفانه فرصت‌ها، تحریک و تشویق مسئولان در خدمت گذاری به مناطق محروم کمک به ایجاد امنیت پایدار و ورود به مقوله عدالت‌خواهی در همه جوانب به‌عنوان یکی از اهداف انقلاب را وظیفه خود می‌داند.
سرهنگ محمودوندتصریح کرد: سپاه پاسداران در همین راستا قرارگاه آبادانی را به دستور فرمانده سپاه استان در شهرستان پلدختر با سه هدف مطالبه گری، تسهیل گری و تصدی‌گری در راستای محرومیت‌زدایی راه‌اندازی کرده است.
وی گفت: برای استقرار این قرارگاه آبادانی چند روز پیش تیم نظارت و ارزیابی به فرماندهی سردار علیشاهی فرمانده قرارگاه آبادانی از سوی فرمانده سپاه استان به منطقه اعزام و آن را بررسی و از نزدیک دیدار چهره به چهره با مردم این روستاها انجام شد و این قرارگاه به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات