خبرهای داغ:
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شاهرود:
مسئول اردویی راهیان نور نوروزی گردشگری سپاه شاهرود گفت: هئیت خادم الشهدا شاهرود با حضور خادمین شهدای راهیان نور شهرستان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۷۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جعفر اسماعیلی در برگزاری جلسه هم اندیشی و برپایی هئیت خادم الشهدا در قرارگاه امام سجاد (ع) شاهرود با بیان اینکه راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود افزود: افرادی که در این حالت عظیم فرهنگی حضور دارند، کارشان به فرمود: ه رهبر انقلاب جهادگونه است.
وی با اشاره به راه اندازی هئیت خادم الشهدا اظهار کرد: خادم الشهدا در اجلاسیه شهدا سال قبل بکارگیری شدند و بعد در راهیان نور غرب و راهیان نور نوروزی حضور یافتند و اکنون برای انسجام هئیت خادم الشهدا راه اندازی می‌شود.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: رویکرد هئیت جذب و سازماندهی و ارتباط خادم الشهدا مستمر و برگزاری جلسات ماهیانه است وان شالله برنامه اردوی مشهد مقدس هم داریم و باید تلاش شود هئیت ایجاد و دوستان کار را انجام دهند.
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شاهرود تصریح کرد: جلسات را دوستان بسیجی مدیریت و هدایت و اجرا می‌کنند و مسئول، هئیت امنا و ساختار و تشکیلات مشخص در قالب هئیت ایجاد می‌گردد.
وی با بیان اینکه در برنامه های، چون سوم خرداد و بقیه برنامه‌های ملی و مذهبی ارتباط و استمرار اعضا خادم الشهدا ایجاد می‌شود و در کنار این جلسات ماهانه راهیان نور هم هست.
اسماعیلی با بیان اینکه می‌توان طرح خادم یاران خانواده شهیدان را نیز انجام داد گفت: در این طرح خادم الشهدا به کمک خانواده شهیدان می‌روند و کار‌های آن‌ها را انجام می‌دهند و این را می‌توانند خادمین شهدا در کنار اردوی راهیان نور حضور پیدا کنند و ظرفیت ایجاد شود و در سطح برنامه‌های شهرستان در بحث غبارروبی گلزار شهدا و برنامه‌های فرهنگی این هئیت حضور فعال داشته باشند.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم از راهیان نور در نوروز امسال در قالب عمومی و مردمی و شخصی افزود: ما ان شالله پای کار هستیم و تلاش می‌کنیم که این هئیت تشکیل و شما خادمین شهدا نیز جدی کار را دنبال کنید و دیگران را نیز دعوت نمایید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها