عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بسیج:

رونق پروژه‌های عمرانی یکی از راهکارهای موثر در اشتغال زایی است

محسن بیگلری گفت: واقعیت این است که وضعیت بیکاری امروز در کشور مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده که از این رو رونق در پروژه‌های عمرانی می‌تواند یکی از راهکارهای موثر در اشتغال زایی باشد.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۵۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶

محسن بیگلری عضو کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: در سال های اخیر به دلیل توسعه بازار مسکن در کشورمان و وجود نوسان های شدید در میزان عرضه و تقاضای این کالا که اغلب ناشی از تغییرات صورت گرفته در قیمت های ساخت و خرید و فروش این کالا می باشد، مسکن دچار تغییراتی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: واقعیت این است که وضعیت بیکاری امروز در کشور مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده که از این رو رونق در پروژه‌های عمرانی می‌تواند یکی از راهکارهای موثر در اشتغال زایی باشد چرا که اگر ساخت و ساز در کشور رونق نداشته باشد به نسبت، این موضوع بر فعالیت کارخانجات تامین کننده مواد اولیه و تجهیزات ساختمانی نیز اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: مسکن به عنوان کالایی است که با سایر بازارها و بخش های اقتصادی حلقه های ارتباطی قوی ارتباط دارد و به عنوان دارایی مهم عامل ذخیره ثروت و منبع درآمد خواهد بود.

بیگلری خاطرنشان کرد: افزایش تولید بخش مسکن موجب تقویت رشد تولید و اشتغال در سایر بخش های اقتصادی خواهد شد.

ارسال نظرات