حجت الاسلام ابوالمعالی در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

دشمنی استکبار با ما به دلیل صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهاست

برادر سه شهید دوران دفاع مقدس گفت: این انقلاب مردمی و اسلامی، امروز در سایر کشورهای اسلامی هم صادر شده است و به همین دلیل است که استکبار با انقلاب اسلامی مشکل دارد، چرا که از صدور آن وحشت دارد.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۵۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالمعالی جانباز وبرادر سه شهید در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز در منزل شهیدان خالقی پور برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما را از طاغوت،خفگان،وابستگی و شکنجه نجات داد، گفت: انقلاب اسلامی ما را از جهل و بی سوادی و استکبار نجات داد و باید بگویم که ما سه شهید در راه حفظ انقلاب اسلامی دادیم اما ای کاش همه مان فدای انقلاب شویم.


وی افزود: خانه ما و خانواده های شهدا از امروز پایگاه تبلیغ برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلایم است و هم خانه ما ستاد مردمی بزرگداشت و نکوداشت انقلاب است.


حجت الاسلام ابوالمعالی افزود: پیشامدها و رخدادهای چهل ساله انقلاب، بر باورف اعتقاد و اطمینان ما به انقلاب افزوده است و چون در عمل مشاهده کر دیم که ارزش ها، آرمان ها ومقاصد غایات انقلاب، حق است.


وی با بیان اینکه واقعیت ها، شواهد حاکی از حقانیت و صدق انقلاب اسلامی بوده است، گفت: داشته های ما همه حاصل انقلاب اسلامی است.


این برادر شهید اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بگوییم که این انقلاب، تکثیر شده است و در طول چهل سال گذشته شاهد رشد و بلوغ این انقلاب بودیم.


حجت الاسلام ابوالمعالی افزود: این انقلاب مردمی و اسلامی، امروز در سایر کشورهای اسلامی هم صادر شده است و به همین دلیل است که استکبار با انقلاب اسلامی مشکل دارد، چرا که از صدور آن وحشت دارد و به اعتقاد آنان، تضعیف مردم و روحیه انقلابی در ایران می تواند باعث تضعیف روحیه انقلابی در جهان شود، چرا که انقلاب اسلامی ایران، الگویی برای کشورهای اسلامی و انقلابی است.

ارسال نظرات