فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: امنیت و اقتدار کشور خط قرمز نیروهای مسلح است و هرکسی که بخواهد این خط قرمز را بشکند با پاسخ کوبنده از سوی نیروهای مسلح روبرو خواهد شد
کد خبر: ۹۰۰۸۰۴۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر اکبر زراوه  امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح بروجرد که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، بابیان اینکه امنیت و اقتدار کشور خط قرمز نیروهای مسلح است اظهار کرد: هرکسی که بخواهد این خط قرمز را بشکند با پاسخ کوبنده از سوی نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

وی افزود: در حالی شاهد رجزخوانی استکبار در خصوص گزینه‎های نظامی هستیم که ما سیلی خودمان را زمانی زدیم که دشمن در معادلات نظامی خود کارشناسی کارکرده اما به باورها و اعتقادات ما که در دوران 8 ساله دفاع مقدس به دشمن متخاصم سیلی سختی زده بود، توجه نکرده بود.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد تأکید کرد: در شرایط کنونی و با توجه به اتحاد و انسجام حاکم بر نیروهای مسلح و برخورداری از دانش بومی ساخت تجهیزات دشمنان جرئت مطرح کردن گزینه‎های نظامی را ندارند.

زراوه خاطرنشان کرد: اگر هر دست و نگاهی در خارج از مرزها امنیت و اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار دهد، با پاسخ سخت و مشت‎های آهنین نیروهای مسلح روبرو خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات