گلریز در در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی به هنر و معنویت خدمت کرد

این خواننده ارزشی و انقلابی کشورمان گفت: انقلاب ما را آزاد کرد و به هنر و معنویت، همزمان خدمت کرد و بنده هم تلاش کردم که فعالیت های انقلابی ام را در سروده های خودم نمایان کنم.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۴۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، محمدگلریز خواننده ارزشی و انقلابی کشور در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز در منزل شهیدان خالقی پور برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت این ستادهای مردمی می تواند اثرگذاری ویژه ای در معرفی ویژگی ها و محاسن انقلاب اسلامی داشته باشد، گفت:ستادهایی همچون ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می تواند بیانگر دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.


وی ادامه داد: این ستادها، همان گونه که از نامشان مشخص است، مردمی هستند و همان گونه که در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) و حضور پرشکوه مردم، شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم، امروز هم همه اقشار مردم می توانند دست به دست هم بدهند تا حافظ این انقلاب اسلامی باشند.


گلریز تاکید کرد: انقلاب اسلامی علی رغم تمام توطئه ها و نیرنگ های شیطان بزرگ و حامیانش، همچنان پا برجاست و راهش را ادامه می دهد و بحمدالله در همه عرصه های علمی، فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و... پیشتاز است و راه خود را ادامه می دهد.


این خواننده ارزشی کشورمان با بیان اینکه انقلاب ما را آزاد کرد و به هنر و معنویت، همزمان خدمت نمود، اظهار داشت: مردم در همه مقاطع انقلابی، پای کار آمدند و حضور باشکوهی از خود نشان دادند و بنده هم تلاش کردم که فعالیت های انقلابی ام را در سروده های خودم نمایان کنم و ان شالله با کمک و همیاری هم، بتوانیم انقلابی پایدار داشته باشیم تا خاری بر چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار