مادر شهید احمدی روشن در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

زنده بودن انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست

این مادر شهید با بیان اینکه زنده و پویا بودن انقلاب، حاصل شهادت جوانانی است که برای حفظ انقلاب اسلامی، ایستادند، گفت: انقلاب، به اوج پختگی، بالندگی و شکوفایی خود نسبت به دهه های گذشته رسیده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۴۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، مادر شهید مصطفی احمدی روشن در مراسم آغاز به کار ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز در منزل شهیدان خالقی پور برگزار شد، گفت: فرزند شهیدم یعنی مصطفی احمدی روشن، متولد دی ماه سال 1358 بود و عمویش، دی ماه سال 60 به شهادت رسید و 30 سال بعد یعنی دی ماه سال 90 بود که فرزندم به شهادت رسید و به اعتقاد بنده، همه این نشانه ها یعنی اینکه شهدا مواظب انقلاب اسلامی هستند و راه و هدفشان از پیش مشخص شده بوده است.


وی ادامه داد: فرزندم جزو نسلی بود که امام خمینی(ره) را از نزدیک ندیده بود اما تحت فرمان ایشان و امام خامنه ای بود و تلاش کرد تا در راه پیشرفت علمی کشورمان، اقدامات موثری انجام دهد و در این مسیر به شهادت رسید.


مادر شهید احمدی روشن افزود: مردم ما علی رغم هجمه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، از این انقلاب اسلامی خسته نمی شوند و یکی از حامیان اصلی این نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و ان شالله این مسیر همچنان ادامه دارد.


وی تاکید کرد: تشکر از مردم که پای انقلاب ایستادند و انقلاب ما زنده و با نشاط است و باید گفت که انقلاب، به اوج پختگی، بالندگی و شکوفایی خود نسبت به دهه های گذشته رسیده است.


این مادر شهید با بیان اینکه انقلابی که این طور در برابر بزرگترین قدرت های مادی و سیاسی دنیا، ایستاده و از خودش دفاع می کند و آنها را به چالش می کشد، هرگز تمام شدنی نیست، افزود: شهیدان مصطفی احمدی روشن، حججی ها وحدادیان ها، نماینده و سخنگوی نسل سوم انقلاب هستند؛ نسلی که نه فقط انقلاب را ندیده، بلکه دفاع مقدس را نیز درک نکرده است، اما ارزش هایش را درک کرده و مومن و وفادار به آن ارزش ها شده  و حاضر است برای تداوم آن، از زندگی اش بگذرد.

وی در پایان گفت: زندگی انقلاب، حاصل شهادت جوانانی است که برای حفظ انقلاب اسلامی، ایستادند.

ارسال نظرات