مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان عنوان کرد
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: یکی از اهداف ما برای سال 97 ورود کارگزاران به بحث اشتغال و همچنین اشتغال خُرد برای روستائیان است.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۱۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

اشتغال خُرد برای روستائیان از اهداف صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مهدی سماواتی در جلسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان ملایر بیان داشت: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای را برای تحت پوشش قرار دادن افراد در این صندوق دارد که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این صندوق توانسته با بکار گیری نیروهای جوان و باانگیزه ضمن انجام فعالیت‌های گسترده، فرهنگ‌سازی خوبی را نیز در سطح روستاها انجام دهد.

در جلسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه کارگزاران صندوق در شهرستان ملایر بسیار پرتوان و فعال هستند، اظهار داشت: این به خاطر تعامل خوبی است که در سطح شهرستان و بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد و این نیز ناشی از مدیریت و حمایت خوب فرماندار شهرستان ملایر است.

وی تصریح کرد: از زمان تأسیس این صندوق کرامت و عزت روستائیان و عشایر عزیز حفظ‌شده است و این افراد نگرانی کمتری برای بازنشستگی در کهولت سن دارند.

وی عنوان کرد: به دنبال اعتبار ویژه‌ای از کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکز هستیم که بتوانیم افرادی که قادر به پرداخت هزینه بیمه نیستند را نیز تحت پوشش بگیریم تا در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی گفت: یکی از اهداف ما برای سال 97 ورود کارگزاران به بحث اشتغال و همچنین اشتغال خُرد برای روستائیان است.

سماواتی خاطرنشان کرد: آمار همه روستاها اخذ شده و افرادی که باید بیمه شوند نیز مشخص ‌شده است و کارگزاران نیز به‌صورت فعال پیگیر تحت پوشش قرار دادن افراد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات