کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به اشتغال برآمده از رشد تولید ملی

اسلامی گفت: کار دیگری که دولت باید انجام دهد، اقدامات مربوط به رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار و نیز زدودن مقررات اضافی و دست و پاگیر از پیش پای تولیدکنندگان است.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۹۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱

حمیدرضا اسلامی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مسئولیت سنگین دولت در قبال کالای ایرانی اظهار داشت: مسئولین ابتدا باید حمایت‌های بیمه‌ای، مالیاتی، بانکی و تسهیلاتی از تولیدکنندگان داشته باشند، البته بنده معتقدم که تولیدکننده نیز باید برای بهره مندی از این حمایت ها، سطح کیفی خود را به جایگاه مشخصی برساند.

وی ادامه داد: کار دیگری که دولت باید انجام دهد، اقدامات مربوط به رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار و نیز زدودن مقررات اضافی و دست و پاگیر از پیش پای تولیدکنندگان است.

این استاد دانشگاه با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به اشتغال برآمده از توسعه تولید ملی، تصریح کرد: نامگذاری امسال از سوی ایشان قطعا موجب افزایش اشتغال و کاهش بیکاری و تقویت عزم ملی و نیز ارتقای روحیه خود باوری بین مردم خواهد شد و از طرفی اگر دستگاه ها به درستی به وظیفه خود عمل کنند، شاهد رونق صادرات نیز خواهیم بود.

ارسال نظرات