مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: نیروهای مسلح مظهر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی درمنطقه هستند
کد خبر: ۹۰۰۷۹۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده دردیدار با ارشد امور روحانیون و هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیرو‌های مسلح با به نمایش گذاشتن، اقتدار نظامی، حفظ امنیت ومنافع ملی نقش موثری در عزتمندی جمهوری اسلامی در دنیا دارند.

وی افزود: حفظ سرزمین، استقلال، حاکمیت، تمامیت ارضی و تقویت قدرت ملی در عرصه‌های بین المللی از جمله دستاورد‌های نیرو‌های مسلح است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امروز نیرو‌های مسلح در عرصه‌های فکری، فرهنگی و انقلاب در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب گام بر می‌دارند تا بستر‌ها را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم سازند.

حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده افزود: در حال حاضر نیرو‌های مسلح با هم تعامل مطلوبی دارند و هرجاکه سپاه به ارتش نیاز داشته است ارتش پای کار بوده است.

وی از اجرای طرح‌های مختلف به منظور هم افزایی نیرو‌های مسلح خبر داد و گفت: از این طریق ضمن تعامل و تبادل تجربیات ارتباط دو سویه موثری برقرار می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: نیرو‌های مسلح با تاکید بر توانمندی‌هایی موجود با یکدیگر همکاری دارند و این همکاری‌ها درجهت حفظ ارزش‌های انقلاب ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شهادت برای یک نظامی افتخار است، گفت: اقتدار و آزادی امروزمان را مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهداء هستیم.

ارشد روحانیون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان نیزبا اشاره به روابط دو سویه سپاه و ارتش گفت: هرجایی که سپاه نیاز به حضور ارتش داشته باشد ما انجام وظیفه می‌کنیم و آمادگی داریم در قالب طرح مصباح تعاملاتمان را با سپاه افزایش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن مقدادی افزود: نیرو‌های مسلح می‌توانند در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و عقیدتی با هم تعامل داشته باشند و ما نیز آمادگی داریم همکاری با دیگر نیرو‌ها را داریم.
ارسال نظرات