مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: پاسداران همانند سربازان صدر اسلام با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت می کنند و با نیروی ایمان در مقابل دشمنان می ایستند
کد خبر: ۹۰۰۷۹۹۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان در دیدار با کارکنان هسته گزینش سپاه اظهار داشت: شهداء علماء و روحانیت از جمله افرادی هستند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان الگو و اسوه در نزد مردم معروف می‌باشند.

وی افزود:، اما الگو و اسوه‌هایی نیز داریم که از صدر اسلام تا کنون به عنوان پیشوا و الگو مورد تکریم و احترام مردم قرار دارند و امام حسین (ع) یکی از امامان معصوم (ع) هستندکه پاسداران با تاسی از ایشان به عنوان الگو به فعالیت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه هسته گزینش باید از الگوی شخصیتی امام حسین (ع) به عنوان معیار گزینش استفاده کند، تصریح کرد: امروز باید افرادی به عنوان پاسدار جذب شوند که از نظر اخلاق و رفتار برای دیگران الگو باشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به اینکه نظام و انقلاب نه شیعه انگلیسی را قبول دارد و نه سنی آمریکایی را گفت: آنچه که امروز نیروهاى مسلح ما را در میان همگان، سرافراز و ممتاز می‌کند این است که نیروهاى مسلح ما فقط با اتکابه سلاح، شخصیت و توانایهاى خود را نشان نمىیدهند، بلکه همراه با سلاح و آمادگى رزمى، از نیروى ایمان و انگیزه قلبى برخوردارند.

حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده افزود: سپاه با در اولویت قرار دادن نیاز‌های روز جامعه به فعالیت می‌پردازد که از جمله این فعالیت‌ها حضور در مناطق زلزله زده و امدادرسانی به حادثه دیده گان بود.

وی تصریح کرد: پاسداران همانند سربازان صدر اسلام با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت می‌کنند و با نیروی ایمان در مقابل دشمنان می‌ایستند.
ارسال نظرات