مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری بیان کردند: یکی از خصوصیات مومن حقیقی این است که فرمایشات حکیمانه ولایت فقیه را که پیرو ولایت معصومین(علیهم السلام) و ولایت خدای متعال است را مورد توجه ودقت نظر قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۶۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محسن حسینیان مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با تبریک اعیاد شعبانیه گفت : از خصوصیات مومنان حقیقی از نگاه قرآن این است که فرمایشات حکیمانه ولایت فقیه را که پیرو ولایت معصومین (علیهم السلام) وولایت خداست مورد توجه ودقت نظر قرارداده وتلاش کند در صورت لزوم برای دیگران تبیین کند.

حجت الاسلام حسینیان در ادامه افزود: سال جدید در کلام رهبر فرزانه انقلاب ،سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد. با دقت نظر در این کلام آشکار می شود این کلام ابعاد مختلفی را شامل شده و فقط ناظر به حمایت مصرف کنندگان از کالای داخلی نیست.

وی بیان کرد: مردم ومصرف کنندگان بخشی از این وظیفه را بر عهده دارند،از سوی دیگر خود تولید کنندگان وسرمایه گذراران وکارگران وظیفه دارند علاوه بر ارتقاء کمیت، با استفاده از نیروی کارمومن ومتعهد وتوانمند واستفاده از آموزشهای لازم کیفیت کالا را هم ارتقاء ببخشند و دولت وظیفه دارد باکنترل بازار(کنترل قیمت وحذف واسطه ها)کنترل واردات وکمکهای مالی و حمایت از ایده های برتر از تولید داخل حمایت کند.

  وی ادامه داد:  مبلغان واساتید و مراکز مذهبی و انقلابی و رسانه ملی هم با بیان ثمرات حمایت از کالای تولید داخل، مردم و مسئولین و تولید کنندگان را به این امر ترغیب کنند.

حجت الاسلام حسینیان در پایان خاطر نشان کرد:مراکز علمی و پژوهشی ،فنی و حرفه ای هم وظیفه دارند تا با آموزشهای درست ،کافی و طبق فناوریهای روز دنیا، نیروهای خلاق و توانمند و با انگیزه تربیت کنند.

وی گفت: برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) ضروریست تاهمه دست به دست هم بدهند تا تولیدات ملی هم از نظرکمی وهم از نظر کیفی ارتقا یابد، طبیعی است که ثمره این همدلی وهمکاری ازیک سو کاهش وابستگی به خارج از کشور و ازسوی دیگر استحکام درونی اقتصاد از سطح خانواده تاسطح ملی است.

ارسال نظرات