خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا:

ارتش و همه ارگان های نظام، بال پرواز انقلاب اسلامی هستند

سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا اذعان کرد: تشکیل سپاه در کنار ارتش توانست بال دیگری برای پرواز نظام و نویدی بر همراهی و برادری این دو یگان حفاظتی جمهوری اسلامی ایران باشد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۶۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

سرگرد مرتضی امیری نژاد، سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن عرض گرامیداشت روز ارتش در همین خصوص اظهار کرد: همانطور که همگان آگاه هستند، بدنه و شاخصه اصلی کشور در زمان شاهنشاهی ارتش بوده است.
وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن نظام اسلامی بسیاری از ارتشیان وابسته به شاه و حکومت شاهنشاهی همچون گذشته در زمره خدمتگذاران شاه باقی مانده و برخی در داخل کشور و برخی نیز با خروج از مرزها در خارج از ایران در اندیشه توطئه به جمهوری اسلامی بوده و هستند.
این مسئول بیان کرد: اما در این میان بسیاری از افراد متعهد و وظیفه شناس همچنان خود را در کنار ملت می‌دیده و بر اصل ولایت پایبند ماندند که با براندازی نظام شاهنشاهی و برپایی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه پاسداران، با حفظ اتحاد با سپاه به یاری مردم آمدند.
امیری نژاد در ادامه تشریح کرد: شهید صیاد شیرازی نمونه بارز کسانی است که ولایت را پذیرفته و وظیفه شناسی را به اوج رساندند.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی همچون شاخصی نماد اتحاد ارتش و سپاه است.
وی سپس اضافه کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی که ارتش را مهم ترین پایه و بدنه اصلی نظام می‌دانستند و گمان می‌کردند با حذف فرماندهان وابسته به شاه در ارتش، سبب ضعف در پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شوند، حال آنکه با هدایت‌های صحیح ولایت فقیه این اتفاق رخ نداد.
امیری‌نژاد همچنین افزود: تشکیل سپاه به فرمان امام(ره) سبب شد تا بدخواهان آشکارا شاهد باشند که انحلال ارتش و خروج و استعفای فرماندهان بی‌بند و بار وابسته به شاه نمی‌تواند آسیبی به جمهوری اسلامی برساند.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا ابراز کرد: تشکیل سپاه در کنار ارتش توانست بال دیگری برای پرواز نظام و نویدی بر همراهی و برادری این دو یگان حفاظتی جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی یادآور شد: توطئه هایی درخصوص ارتش در زمان دفاع مقدس نیز بسیار اتفاق افتاده که با راهنمایی‌های مناسب و بجای امام و رهبری، اهداف دشمنان نظام و ارتش درهم کوبیده شد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها