خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت:با توجه به اینکه دشمن در زمینه‌های نظامی نمی‌تواند تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد، رو به جنگ اقتصادی و خصوصاً تحریم آورده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۶۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، در خصوص اهمیت حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن در زمینه‌های نظامی نمی‌تواند تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد، رو به جنگ اقتصادی و خصوصاً تحریم آورده است.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد از این طریق، مشکلات را مضاعف نماید و نظام را دچار مشکل سازد لذا با درایت رهبر انقلاب باید به این موضوع توجه داشته باشیم و بتوانیم از لحاظ اقتصادی روی پای خود بایستیم و حمایت از کالای ایرانی، اشتغال و رونق اقتصادی را به جامعه برگردانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در پاسخ به این سوال که چرا رهبر انقلاب در این برهه از زمان به انتخاب چنین عنوانی برای سال جدید پرداختند، عنوان داشت: رونق اقتصادی در سال گذشته بر اثر بی‌تدبیری برخی از مسؤولین با رکود بی‌سابقه‌ای روبرو شد، لذا رهبر معظم انقلاب برای اینکه چرخه اقتصادی کشور دوباره به چرخش درآمده و تعداد بیکاران کاسته شود، به انتخاب این نام برای سال جدید پرداختند.

فرحبخش‌ثانی با اشاره به تبعات معضل بیکاری در جامعه عنوان داشت: بیکاری مساوی است با فقر و مشکلات و معضلات بسیار زیادی برای جامعه دارد لذا اگر مردم و مسؤولین به اهمیت حمایت از کالای ایرانی واقف شوند می‌توانند چرخه اقتصاد را به گردش درآورند و این معضل را حل کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با یکدیگر در ارتباط است، تصریح کرد: این دو ارتباط بسیار تنگاتنگی با هم دارند، اگر تولید در کشور ایجاد شود مشکلات بیکاری حل می‌شود، مشکلات بیکاری که حل شود، مشکل فقر برطرف شده و قدرت و همچنین پول ملی می‌تواند به جایگاه واقعی خود برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در خصوص وظیفه مردم و تولیدکنندگان کالای ایرانی در کشور بیان داشت: مردم باید کالای ایرانی بخرند تا چرخه اقتصاد بچرخد و تولیدکنندگان نیز کالای باکیفیت و با دقت بالا تولید کنند تا رغبت خریدار بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها