خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی به فرموده مقام معظم رهبری درون زا و برون گراست یعنی باید از مهارت ها و توانمندی ها خود استفاده کنیم و در کنار آن با کشور های دنیا نیز ارتباط داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۵۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عصر دیروز(سه شنبه) در مراسمی با حضور حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، فرخ زاد معاون عمرانی استاندار، کشاورز رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین و جمعی از بسیجیان حوزه صنعت و معدن، رابطین حوزه نمایندگی بسیج عمران و صنعت و معدن و تجارت معرفی شدند.
در این مراسم حجت الاسلام کاظمی به عنوان رابط نمایندگی در بخش بسیج صنعت و معدن و آقای زکریا رضوانی به عنوان رابط نمایندگی در بخش بسیج عمران معرفی شدند.
حجت الاسلام معبودی در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری 10 سال است که شعار سال را در حوزه های اقتصادی انتخاب می کند که این نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی یکی از اولویت های اصلی کشور ما می باشد
وی ادامه داد: کشوری قدرتمند است که در چهار حوزه نطامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حرفی برای گفتن داشته باشد و متکی به بیرون نباشد.

رابطین نمایندگی در بخش بسیج صنعت و بسیج عمران معرفی شدند
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه به گفته کارشناسان پیشرفت ما در حوزه نظامی خیره کننده بوده است تاکید کرد: در بحث مسائل دفاعی در منطقه اول و در برخی موارد نیز در دنیا حرف برای گفتن داریم از نظر سیاسی نیز با توجه به در صد بالای مشارکت مردم در انتخابات در جایگاه بالایی قرار داریم.
معبودی افزود: در برخی مسائل فرهنگی مشکلاتی داریم که قابل حل می باشد اما در حوزه اقتصادی متاسفانه نتوانستیم هم پای امور دفاعی و سیاسی حرکت کنیم که سوء مدیریت مسئولین، تحریم ها و انتخاب مردم در این عقب ماندگی تاثیر داشته اند.
این مسوول اظهار کرد: برای اینکه کشور قدرتمندی باشیم باید در همه ی چهار حوزه پیشرفت داشته باشیم و عقب ماندن در هر یک از این حوزه ها باعث عقب ماندگی کل کشور خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب همواره به آن تاکید دارند با اقتصاد ریاضتی تفاوت دارد افزود: اقتصاد مقاومتی به فرموده مقام معظم رهبری درون زا و برون گراست یعنی باید از مهارت ها و توانمندی ها خود استفاده کنیم و در کنار آن با کشور های دنیا نیز ارتباط داشته باشیم، کشور ما از نظر منابع طبیعی و نیروی انسانی متخصص و کارآمد از ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت استفاده درست از این ظرفیت ها می توان در حوزه های اقتصادی پیشرفت های قابل توجه ای کرد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه رسیدن به اقتدار و قدرت کامل در حوزه اقتصادی می باشد بیان کرد: دولت باید دست از شعار بردارد و به صورت ویژه به این امر ورود پیدا کرده و جلوی قاچاق کالا را بگیرد تا تولید کنندگان داخلی حمایت شوند.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: برای پیشرفت در حوزه ی اقتصادی باید در دو حوزه مدیریت و فرهنگ سازی کار شود و مردم را ترغیب کنیم تا کالای ایرانی بخرند.
حجت الاسلام معبودی در پایان این مراسم اظهار داشت: عمق بخشی به مسائل سیاسی، اعتقادی و صیانت مکتبی مهمترین وظایف رابطین نمایندگی می باشد و باید تلاش شود تا فرهنگ صحیح بین بسیجیان ما تزریق شود.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها