در حالی که فقط یک روز تا آغاز سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم زمان باقی مانده است، خبری از تبلیغات میدانی به چشم نمی‌خورد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۳۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور 84 کشور اسلامی و بیش از 370 میهمان خارجی از روز پنجشنبه 30 فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در حالی که فقط یک روز تا آغاز مسابقات بین‌المللی که از آن به عنوان یک نماد و سمبل تبلیغاتی نظام جمهوری اسلامی یاد می‌شود، وقت باقی مانده است، منظره شهر قرآنی نشده و خبری از تبلیغات وسیع میدانی در سطح معابر وجود ندارد.

یکی از کارهای مورد توجه در بخش اطلاع‌رسانی، استفاده از فضاهای شهری برای برنامه‌های فرهنگی است. سال گذشته کمپین قرآنی و تبلغاتی  «یک کتاب، یک امت» برای سی و چهارمین دوره مسابقات با هماهنگی سازمان زیباسازی راه‌اندازی شد که در آن کمپین، موضوعات مختلف سبک زندگی و حقوق شهروندی با مضامین قرآنی طراحی و در تابلوهایی سطح شهر نصب شد که این تبلیغات تا پایان ماه مبارک رمضان نیز در بیلبودها باقی ماند.

نمونه‌ای از تبلیغات محیطی سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

حجت‌الاسلام سلیمانی مدیر‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در این باره گفت: مسئولیت تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم برعهده کمیته اطلاع رسانی مسابقات است که بخش تبلیغات محیطی مسابقات با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، سپاه و بسیج تاکنون 100 سازه و استرابورد برای مسابقات در نظر گرفته‌اند.

 آئین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پنجشنبه 30 فروردین‌ماه در مصلا آغاز خواهد شد و مسابقات تا ششم اردیبهشت‌‌ماه سال جاری ادامه خواهد یافت و علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم می‌توانند از فردا در محل مسابقات حضور بعمل رسانند.

 

ارسال نظرات