خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین:

ارتش آماده جانفشانی برای امنیت کشور است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین گفت: ارتش آماده تر از هر زمان دیگر برای توسعه امنیت پایدار کشور جانفشانی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین امیر حمزه بیداری در مراسم رژه نیروهای مسلح 29 فروردین که به مناسبت روز ارتش برگزارشد ضمن تبریک به همه نیروهای مسلح گفت: ارتش آماده تر ازهر زمان آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب بوده تا بتواند فرامین رهبر انقلاب را اجرا نماید .
وی با اشاره به وضعیت منطقه و دشمنی های استکبار افزود: ارتش به همراه سایر نیروهای مسلح بازوی توانمند انقلاب بوده و با پشتیبانی مردم امنیت پایدار را برای کشور رقم زده و اجازه نخواهد داد که تعرضی به حریم ایران اسلامی شود و روحیه ولایتمداری و خودباوری امروز در ارتش نهادینه شده و برای دفاع همه جانبه از کشور به آمادگی ایده ال رسیده ایم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین افزود: ارتش با تقدیم 48 هزار شهید پایبندی خود را به انقلاب و ملت ثابت کرده و ما به عنوان سربازان انقلاب ادامه دهنده راه دوستان شهید خویش می باشیم. اول انقلاب توطئه هایی برای انحلال ارتش رخ داد که با هوشیاری امام راحل و حمایت مردم خنثی شد.
امیر بیداری گفت: ارتش راز ماندگاری خود را در مردمی بودن و ولایتمداری می داند و با تعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی و امام مستضعفان مسیر ترسیم شده را با قدرت ادامه خواهد داد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار