مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:

رسانه ملی برای کاهش مصرف گرایی از تبلیغ کالاهای لوکس بپرهیزد

رضایی گفت: درسیرتولیدبرنامه های متفاوت رسانه ملی بایدبازبینی هایی انجام دهد ودرویترین کار و محتوایی که لا به لای برنامه هاست کالای لوکس را تبلیغ نکند. الگو سازی های متقابل می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۹۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع زائران حرم رضوی گفت: متاسفانه در حال حاضر مصرف گرایی در بین مردم رواج پیدا کرده و اینطور قلمداد می شود که هر چه تشریفات بیشتر باشد جایگاه بهتری بین مردم داریم.

وی افزود: باید در رسانه ها به خصوص رسانه ملی تجدید نظر صورت بگیرد و بیشتر مردم را به مست قناعت سوق دهند. قناعت و خوب و درست زندگی کردن از نکاتی است که همه ما به خصوص رسانه ها در مورد آن کم کاری کرده اند. ما خودمان برای ورود به این قضیه محور مسابقه ها و برنامه هایمان را گزارش های مردمی در خصوص قناعت قرار داده ایم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: حداقل نگاه اهالی رسانه بهتر شده ولی باز هم در سیر تولید برنامه های متفاوت رسانه ملی باید بازبینی هایی انجام دهد و در ویترین کار و محتوایی که لا به لای برنامه هاست کالای لوکس را تبلیغ نکند. الگو سازی های متقابل می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار