خبرهای داغ:
استاندار همدان:

امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران در دنیا زبانزد است

استاندار همدان گفت: امروز قدرت دفاعی و نظامی ایران و اقتدار نیروهای مسلح در دنیا زبانزد است و اگر می‌بینیم امروز کسی به طور مستقیم جرأت تعرض به کشور را ندارد به دلیل جانفشانی نیروهای مسلح آماده در میدان است.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۷۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران در دنیا زبانزد استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ناصر نیکبخت امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح اظهار داشت: این اقتدار مایه عزت و افتخار است.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر ماندن ارتش عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان با ترفندهای مختلف دنبال انحلال و تضعیف ارتش بودند اما بزرگمردی که انقلاب را پیروز و در جهان درخشید، مانع انحلال این امر شد و فرمان «ارتش باید بماند» را صادر کرد.

استاندار همدان به حماسه‌آفرینی و جانفشانی‌های ارتشیان در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: ارتشیان پاسخ مناسبی به فرمان امام(ره) دادند و جانفشانی که شایسته ایران اسلامی بود از خود به جا گذاشتند.

وی با تاکید اینکه در دوران جنگ تحمیلی با همبستگی و انسجام ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح بر دشمن چیره شدیم، گفت: در جنگ تحمیلی با وجود همه نابرابری‌ها با حمایت و پشتیبانی مردم و هدایت‌های امام(ره) و جانفشانی نیروهای مسلح  جانانه از تمامیت ارضی کشور دفاع کردیم و سربلند شدیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه استکبار جهانی در صدد نابود کردن  کشور جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز قدرت  دفاعی و نظامی ایران و اقتدار نیروهای مسلح در دنیا زبانزد است و اگر می‌بینیم امروز کسی به طور مستقیم جرأت تعرض به کشور را ندارد به دلیل جانفشانی نیروهای مسلح آماده در میدان است.  

وی به ضرورت تأمین و تولید تجهیزات نظامی و دفاعی در کشور پرداخت و عنوان کرد: دشمن دست از دسیسه و توطئه علیه کشور بر نمی‌دارد و جنگ‌های نیابتی، تحریم‌های اقتصادی و انواع دشمنی‌ها را علیه ایران اسلامی تدارک می‌بیند اما چون قدرت نفوذ ندارد این بهانه را دارد که چرا ایران به دنبال ساخت موشک است.

استاندار همدان اضافه کرد: اگر ایران در سایه اقتدار خود نباشد و نتواند تجهیزات خوبی را تامین کند، امروز مورد  تعرض سلطه‌ط‌لبان و استکبار جهانی قرار می‌گرفت.

وی  وجود نیروهای مسلح مقتدر را افتخاری برای کشور دانست و یادآور شد: این ارتش الهی و خدایی تحت فرماندهی کل قوا در مرزها و فرامرزها به خوبی دفاع می‌کند و چشم روشنی است که هر تعرضی را به خوبی می‌بیند و محکوم می‌کند.

نیکبخت با بیان اینکه دشمنان با ترویج ایران هراسی به دنبال نابودی کشور بودند، گفت:  نتیجه ترویج ایران هراسی این شد که  توجه دنیا به سمت کشور ایران جلب شد و با وجود این توطئه‌ها امروز ایران اسلامی ملجأ و پناهگاهی برای مقابله با زورگویان جهان است.

وی با اشاره به وجود دو رویداد مهم 2018 در همدان ان را از نتایج معکوس ایران هراسی دانست و یادآور شد:  انتخاب همدان به عنوان پایتخت کشورهای آسیایی و میزبانی 180 کشور و 40 وزیر گردشگری در رویدادهای «همدان 2018» نشانگر تعظیم دنیا در برابر عظمت ایران است.

 استاندار همدان اضافه کرد: امروز آمریکا به دنبال دسیسه‌ای دیگر است و می داند سردمدار ناقص‌العقل که امروز در آمریکا حکومت می‌کند تصمیم و نگرش مناسب برای امنیت جهان نیست.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخاب «حمید حسام» به عنوان چهره شاخص هنری کشور یادآور شد: ایشان تلاش‌های بسیاری در راستای ترویج فرهنگی دفاع مقدس داشته و امیدواریم از خاطرات و جانفشانی و ایثارگری‌های ارتشیان فداکار نیز کتاب‌هایی تهیه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات