خبرهای داغ:
پویا منش گفت: باید رسانه های رسمی کشور با تبلیغات درست در این زمینه موجب تغییر ذهنیت منفی در جامعه نشوند و رسالت خود را به خوبی انجام دهند و گام اول را نسبت به شناسایی کالای ایرانی و فرهنگ خرید ایرانی محکم بردارند.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۷۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

الماس پویا منش کارشناس سیاسی و مسوول نظارت سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به راهبرد سال در راستای حمایت از تولید ملی که از سوی مقام عظمای ولایت نامگذاری شد، بیان کرد: طبق سال های پیش، از سوی مقام معظم رهبری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و ایشان در پیام نوروزی و سخنرانی متین و اندیشمندانه خود به تشریح اهمیت موضوع در ابعاد مختلف پرداختند.
وی گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب در مورد مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم سخن می گویند و بحث سرمایه گذاری در سطح کلان کشور را در نظر می گیرند، طبیعتا همه مباحث حول محور تولید ملی می باشد.
مسوول نظارت سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به این شعار نسبت به دستاوردهای انقلاب، امکانات و ظرفیت های کشور به اهمیت موضوع پرداخته اند.
پویامنش عنوان کرد: از سخنان رهبر انقلاب می توان پی برد که اولا این سخنان خطاب فقط به مردم نبوده بلکه مسوولان در رأس این خطاب بودند و می طلبد تا مسوولان با برنامه ریزی دقیق، حمایت کامل از این سخنان و بالطبع کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهند و مبارزه جدی با معظل بیکاری که یکی از راههای رفع آن، حمایت از کالای ایرانی است، مورد توجه قرار گیرد.
وی ضمن اشاره به راهکارهایی برای جذب مردم به سمت استفاده از تولیدات داخلی افزود: در بحث بهبود کیفیت کالاهای داخلی و این که تولیداتمان را با نیازها و سلایق مردم بازاریابی کنیم اهمیت زیادی دارد.
مسوول نظارت سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: اگر کیفیت کالاهای تولیدی در سطح کشور افزایش یابد می توانیم در آینده ای نه چندان دور در بحث توسعه صادرات موفق عمل کنیم که این امر می تواند علاوه بر رفع نیازهای داخلی، تولیدات کشور به سایر نقاط دنیا صادر می شود و این امر موجب رفع بیکاری و ایجاد اشتغال شده و بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح کشور خنثی می شود.
پویامنش اضافه کرد: با رسیدن به این مقصود، به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از کالا و تولیدکنندگان داخلی جامه عمل می پوشانیم که موفقیت در این امر موجب مأیوس شدن دشمنان انقلاب شده و دیگر نمی توانند از مشکلات معیشتی مردم سواستفاده نماید.
وی ضمن اشاره به زیرساخت های مختلف در جامعه و رابطه آن با راهبرد سال خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اشاره ای به زیرساخت ها داشته باشیم باید گفت که تا نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم. مسوولان تلاش کرده اند اما کاری که ساختاری محکم داشته باشد هنوز انجام نشده است.
مسوول نظارت سپاه امام حسن مجتبی اضافه کرد: ما باید با گفتار رهبری پیش برویم و اساس کار زیربنایی کشور را تقویت کنیم. زمانی که کالای داخلی با توجه به برنامه ها و زیرساخت های اصولی تولید شود طبیعتا به بهره مندی بهتری دست می یابیم.
پویامنش خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های مختلفی که به کشور می طلبد و همچنین برای تحقق راهبرد سال ۹۷ که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، باید میوولان کار جهادی را آغاز کنند تا بتوانند شرایط مناسبتری را برای دستیابی به هدف مورد نظر ایجاد نمایند.
وی اضافه کرد: مسوولان نباید در قالب ساعت، فعالیت کنند بلکه دلسوزانه خدمت نمایند تا چرخ های تولید با نظم و شتاب بیشتری به حرکت درآید و کیفیت تولیدات نسبت به قبل بهتر شود و با ارائه برنامه های فرهنگی مردم را به خرید کالای ایرانی راغب نماییم و در طرح توسعه صادرات عملکرد موفق تری داشته باشیم.
مسوول نظارت سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن اشاره به این موضوع که هیچ تفاوتی بین تفکر ادارات دولتی و ارگان های نظامی وجود ندارد بیان کرد: همه خواسته ما این است که تفکر جهادی در همه ابعاد و در بین تمام اقشار جامعه نهادینه شود. با توجه به پیام مقام معظم رهبری، ایشان همه ابعاد و اقشار را در پیام خود در نظر گرفته و نگاه تک بعدی به این موضوع ندارند.
پویامنش یادآور شد: اگر نیروهای ارزشی بتواند با نگاه جهادی وارد عرصه عمل شوند مسلما سایر ادارات و سازمان ها و در پی آن همه اقشار نیز با همین نگاه جهادی پا در میدان عمل می نهند و طبیعتا این امر تلاشی در جهت اعتلای جمهوری اسلامی ایران با مشارکتی ملی خواهد بود.
وی اظهار کرد: برخی مسوولان فقط شعار می دهند اما در مرحله عمل می بینیم که اکثر واحدهای تولیدی به دلیل حجم مشکلات موجود، اقدام به تعدیل نیرو کرده اند که این امر رابطه اقتصاد و فرهنگ را ضعیف کرده است.
مسوول نظارت سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: باید رسانه های رسمی کشور با تبلیغات درست در این زمینه موجب تغییر ذهنیت منفی در جامعه نشوند و رسالت خود را به خوبی انجام دهند و گام اول را نسبت به شناسایی کالای ایرانی و فرهنگ خرید ایرانی محکم بردارند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها