نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در سایه رشادت‌های مقام معظم رهبری و نیرو‌های مسلح و ارتش کشورمان هم‌اکنون به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و دنیا روی ارتش حساب ویژه‌ای باز کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۳۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

نیرو‌های مسلح و ارتش به اقتدار همه جانبه دست یافته اند/قدردان تلاش و زحمات ارتش هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان ارتش اردبیل اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار صلح‌طلب است و از مقتدرترین ارتش‌های دنیا است.

وی با اشاره به این که ما قدردان تلاش و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که شایسته تقدیر و قدردانی است.

امام جمعه اردبیل اقتدار نیروهای مسلح را مبنی بر تقویت بنیه علمی دانست و گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

عاملی تصریح کرد: در سایه رشادتهای مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح و ارتش کشورمان هم‌اکنون به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و دنیا روی ارتش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف نیروهای کشورهای خاورمیانه از جمله عراق، سوریه و افغانستان هستند که با هوشیاری ملت ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح ایران تمام نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل افزود: امام خمینی(ره) نقش ارزنده‌ای در جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران داشت و ما با جان و دل از تلاش‌های ارتش و نیروهای مسلح تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات