راه اندازی انجمن خیرین سلامت در بیجار

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار از راه اندازی انجمن خیرین سلامت با هدف کمک به بهداشت و درمان بیجار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۱۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمد مظاهری در جمع اصحاب رسانه، مجموعه سازمان‌های مردم نهاد و فعالین فضای مجازی با اشاره به نقد منصفانه و بر پایه اطلاعات صحیح گفت: نقد منصفانه و به دور از غرض ورزی اصحاب رسانه و سازمان‌های مردم نهاد و مجموع فعالین در فضای مجازی راهگشایی برای حل مشکلات موجود خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکلات وکاستی‌ها در همه جا به چشم میخورد اظهار داشت: انعکاس به موقع مشکلات وارائه راهکار برای رفع مشکلات بهترین کار برای مرتفع کردن آن است.


تشکیل اتاق فکر شبکه بهداشت و درمان بیجار

وی از تشکیل اتاق فکر در شبکه بهداشت ودرمان خبر داد وگفت: در آینده ایی نزدیک اتاق فکری، از مجموعه افراد صاحب نظر تشکیل خواهد شد تا بتوان گامی در راستای توسعه و پشرفت در حیطه بهداشت و درمان برداشته شود.

وی اظهار داشت: انجمن خیرین سلامت، راه اندازی درمانگاه شبانه روزی، راه اندازی مرکز فوریت ۱۱۵ در بابارشانی و اخذ مجوز برای راه اندازی دومین مرکز فوریت پزشکی در بیجار وجاده خورخوره از اقدامات شش ماهه گذشته در راستای توسعه بهداشتی درمانی در دیار گروس است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان ادامه داد: ارتقای سیستم رادیولوژی و تهیه دستگاه پیشرفته تصویر برداری برای اتاق عمل و مجهز کردن سیستم امحای زباله از دیگر اقدامات می‌باشد.

۶۳ درصد مردم بیجار در سامانه سیب ثبت نام کرده اند

وی در ادامه در رابطه با سامانه الکترونیکی سیب گفت: تا باحال ۶۳ درصد از جمعیت شهرستان و ۶۶ درصد جمعیت روستا‌ها در این سامانه ثبت نام نموده و خدمات دریافت کرده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار