خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز ارتش، سپاه و بسیج برای کشورهای اسلامی دنیا یک الگو هستند زیرا بر اساس اعتقادات اسلامی گام بر می‌دارند.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۷۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسئولان قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش امروز با حضور در بیت امام جمعه کرمانشاه، با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار کردند.

 

آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار، با گرامیداشت فرارسیدن روز ارتش؛ ارتشیان را نیروهای قدرتمندی دانست که بانی امنیت و آسایش کشور هستند.

 

آیت الله علما با بیان اینکه امروز ارتش در دنیا می درخشد، گفت: امروز ارتش، سپاه و بسیج برای کشورهای اسلامی دنیا یک الگو هستند زیرا بنا به اعتقادات اسلامی گام بر می دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به تحریم های اقتصادی و نظامی دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: این تحریم ها موجب قدرتمند شدن نظام و صاحب نظربودن ایران اسلامی در تمام دنیا شده است.

 

امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش نیز هدف از این دیدار را تجدید میثاق با شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ارتش همواره در خدمت نظام است و تا آخرین قطره خون برای ایران اسلامی تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات