نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: مسئولان بسترها را برای ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی فراهم نمایند
کد خبر: ۹۰۰۷۷۳۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تبریک هفته پاسدار اظهار داشت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران سالروز ولادت باسعادت امام حسین (علیه السلام)، به عنوان روز پاسدار، نامگذاری شده است و امروز سپاهیان با تأسّی به شجاعت، مردانگی، اندیشه و تفکر امام حسین (علیه السلام)، در راه حفظ آرمان‏های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) الگوی پاسداران هستند، افزود: همه ساله مقام معظم رهبری (مدظله) با در نظر گرفتن شرایط روز جامعه شعاری را به عنوان شعار سال مطرح می‌کنند که عمل به آن زمینه را برای پیشرفت انقلاب فراهم می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: بمنظورتحقق شعار حمایت از کالای داخلی باید با بهره گیری از دستورات دینی و قرآنی خود را برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعارسال آماده کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده گفت: ما باید با عمل به دستورات دینی از ظرفیت‌های موجود، درراستای تحقق شعار سال بهره گیری کنیم و با نه گفتن به شرق و غرب به رونق اقتصادی بیندیشیم.
وی با اشاره به اینکه در بحث رونق اقتصادی باید به باور‌ها و اعتقادات مان توجه کنیم، افزود: اگر بر طبق دستورات الهی و اعتقادات مان به غیر خدا نه بگوئیم قطعا در عرصه‌های مختلف خود اتکاء خواهیم شد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: لازم است تولیدکنندگان ایرانی، خلاقیت و ابتکار را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم در این حوزه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.
وی یکی دیگر از راه‌های تحقق شعار سال را احیاء شعائر دینی عنوان کرد و گفت: شعار استقلال، ازادی جمهوری اسلامی به معنای نه گفتن به وابستگی و غیر خود است و ملت شریف ایران برای بدست آوردن این استقلال ۳۰۰ هزار شهید داده است.
وی با اشاره به اینکه
لازمه حمایت از کالا‌های داخلی تعریف وظایفی است که عمل به آن هم برای مردم و هم مسئولان واجب است، گفت: البته مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف نشان دادند که پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله) هستند و به شعار سال نیز اعتقاد کامل دارند، اما در این میان این مسئولان هستند که باید همت بگمارند و بستر‌ها رابرای ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی فراهم کنند.
حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده افزود: اگر فردی میخواهد فعالیت اقتصادی موفقی داشته باشد ابتدا باید برای محصولش بازاریابی کند و کالایی مناسب با ذائقه مردم تولید کند تا در فروش محصولش موفق باشد البته نوع بسته بندی هم اهمیت دارد، اما کیفیت و دوام ان نیز باید مورد توجه تولید کننده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه امروز جوانان در بحث هسته‌ای نانوتکنولوژی پرتاب ماهواره و تولید دارو ثابت کرده اند که می‌توانند با دنیا رقابت کنند، تصریح کرد: جوانان ایرانی این قابلیت را دارند که با ابتکار و خلاقیت در جامعه نقش آفرینی و به رفع مشکلات جامعه بپردازندبنابراین باید به آن‌ها بهاء داده شود.
نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: در صدر اسلام پیامبر همه عرصه‌ها را به جوانان واگذار کردند و این مهم در زمان انقلاب نیز اتفاق افتاد و جوانان با وارد شدن به میدان نبرد، طاغوت را به زباله دان تاریخ سپردند و جنگ تحمیلی را به شکست دشمن و پیروزی انقلاب مبدل کردند.
حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده افزود:امروز باید با اعتماد به جوانان مومن انقلابی، عمل به شعار‌های انقلابی و عدم وابستگی به غرب به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم با خود اتکایی و خود باوری در میدان‌های رقابت حضور پیدا کنیم و راه رسیدن به این هدف کار جهادی است
ارسال نظرات