خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: ۴۱۰ میلیارد تومان مبل و منبت در اسفند ماه سال 96 و ایام نوروز در ملایر فروخته شده و قصد داریم نمایشگاه و کارخانه تولید مبل و‌منبت در جوکار راه‌اندازی شود تا مبل ملایر به نام استان‌های دیگر فروخته نشود.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۹۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱

راه‌اندازی نمایشگاه و کارخانه تولید مبل و‌منبت در جوکاربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدناصر نيكبخت استاندار همدان امروز  با حضور در شهرستان ملاير با اهالي روستاي كهكدان ديدار کرد و در ادامه با حضور در شهر سامن و كارخانه آهن و سيليس آذرخش در جريان آخرين وضعيت شهر زيرزميني سامن و اين كارخانه قرار گرفت.

استاندار همدان با حضور در روستای کهکدان بخش سامن پس از دیدار با آیت‌الله احمدی، استاد حوزه و دانشگاه از مفاخر علمی كشور و استان به همراه وی و جمعی از مدیران استان در مسجد امیر حمزه این روستا حضور یافت و به گفتگو با مردم پرداخت.

آیت الله احمدی در این دیدار با بیان اینکه هر گاه برای کاری به استاندار همدان مراجعه کردیم همکاری لازم انجام شد، گفت: اشتغال روستا باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

استاندار همدان نيز در جمع مردم روستای کهکدان بخش سامن ملایر گفت: ارادت بسیار خاص و صمیمانه‌ای خدمت آیت الله دکتر احمدی، فیلسوف گرانقدر و افتخار کشور و استان همدان و شهرستان ملایر و این روستا دارم.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات روستا ارائه شد که از طرف مدیران استان پیگیری می‌شود، گفت: از فرماندار خواسته‌ام، گروهی مشاور از کارشناسان برای مطالعه روستا و آمایش تشکیل و راهکارها ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل منبع آب را پیگیری خواهم کرد تا حل شود، افزود: زیرسازی باند کندرو روستا آغاز و راه و شهرسازی و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار همدان تصریح کرد: با جلسات متعدد برای حل مشکل ذوب آهن ملایر این شرکت بزرگ به کار برگشت و فاز دوم به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات روستایی با سود پایین و‌ مجوز فوری برای تعمیرگاه ماشین آلات سنگین داده می شود و این کار حمایت خواهد شد، گفت: کشت گیاهان دارویی پیشنهاد درستی است و از این فعالیت حمایت می‌کنیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه هر دو نماینده ملایر نمایندگان فعال و پرتلاشی هستند، گفت: ۴۱۰ میلیارد تومان مبل و منبت در اسفند ماه سال 96 و ایام نوروز در ملایر فروخته شده و  قصد داریم نمایشگاه و کارخانه تولید مبل و‌منبت در جوکار راه‌اندازی شود تا مبل ملایر به نام استان‌های دیگر فروخته نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات