مسئول بسیج دانشگاه آزاد شیراز در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
شریفی گفت:سیاست‎گذاری اصلی بسیج دانشجویی تخصصی محورکردن برنامه‎‌هاست به این نحو که هر کدام از دانشکده‎ها مرتبط با رشته‎های خود شروع به فعالیت می‎کند و سمت و سوی برنامه‎هایشان نیز به سمت علمی تخصصی پیش می‎رود.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۷۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

علیرضا شریفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به اهم برنامه‎های بسیج دانشجویی در سال جدید اشاره کرد و گفت: سیاست‎گذاری اصلی امسال بسیج دانشجویی تخصصی محورکردن برنامه‎‌هاست به این نحو که که هر کدام از دانشکده‎ها مرتبط با رشته‎های خود شروع به فعالیت می‎کند و سمت و سوی برنامه‎هایشان نیز به سمت علمی تخصصی پیش می‎رود به عنوان نمونه در ارتباط با موضوع اقتصادی درحال برنامه‎ریزی برای برگزاری جلسات سخنرانی هستیم.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد شیراز در ادامه مطرح کرد: ساخت کلیپ و مستند از دیگر اقدامات ما در بسیج دانشجویی خواهد بود که در سال گذشته نیز مرتبط با روز قدس نیز این کار را انجام دادیم.

شریفی با بیان اینکه درصدد اجرای برنامه‎های جهادی و راهیان نور طبق سنوات گذشته خواهیم بود عنوان کرد: بسته به مناسبت‎های سیاسی سال و اتفاقات سیاسی روز نیز چون سنوات گذشته برنامه‎هایی چون نشست‎های سیاسی،تریبون آزاد، کرسی‎های آزاداندیشی و مناظره برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات