خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت:این که استکبار جهانی می خواهد ایران تغییر محاسباتی انجام دهد و در برخی از اذهان مرعوب و وحشت زده با تسری تهدید نظامی اخلال در محاسبات ایجاد نماید. لذا آمریکاییها انتظار دارند صدای انفجارهای دمشق از تهران شنیده شود که به لطف و یاری خداوند و رهبری مقام معظم رهبری فرمانده معظم کل قوا این اقدامات نمایشی جریان عبری عربی غربی در اراده ملت ایران اثر نخواهد گذاشت
کد خبر: ۹۰۰۷۶۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، آیین تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه برخوار در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با اشاره به مسائل سوریه گفت: روز شنبه شاهد حملات موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سه نقطه در سوریه بودیم. حملاتی که 50 دقیقه طول کشید و 110 تا 120 موشک شلیک گردید. البته بعد از چند روز لفاظی ترامپ و بهانه حمله ادعایی حمله شیمیایی به شهر دوما در سوریه که البته آنقدر لفاظی زیاد بود که احتمال درگیری مستقیم بین آمریکا و روسیه داده می شد.

وی افزود: ترامپ هم آمادگی خود را برای شلیک موشک های جدید و هوشمند اعلام داشته بود که البته 71 موشک توسط پدافند هوایی که از زمان شوروی سابق در اختیار سوریه بود در هوا منهدم گردید و بیشتر مراکز تخلیه و صرفا 3 نفر زخمی از خود بجای گذاشت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: واقعا سوالی که پیش می آید این است که این همه هیایو برای چه بود. تحلیل اول این که در سطح منطقه ای و بین المللی این تهاجم نوعی واکنش محور غربی به روند تحولات جاری منطقه خصوصا پیروزی های مقاومت در سوریه بود. روندی که جریان عبری عربی غربی را به عقب راند و حاکمیت سوریه را تثبیت کرد و این نشان از عصبانیت قدرت هایی است که مسبب آتش افروزی در سوریه بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان نمود: این تهاجم که جنایت 3 کشور بود بیشتر جنبه تبلیغاتی و نمایشی داشت و هیچ اثری بر تحولات منطقه و سوریه نخواهد گذاشت و البته به مدد دلارهای حاکمان سعودی بود که حضرت آقا در سخنرانی اخیرشان فرمودند که ذلت بالاتر از این نمی شود که پول یک کشور را بگیرند و آن را گاو شیرده خطاب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با اشاره به تحلیل دوم این حملات گفت: تحلیل دوم خطاب به ایران بود. این که استکبار جهانی می خواهد ایران تغییر محاسباتی انجام دهد و در برخی از اذهان مرعوب و وحشت زده با تسری تهدید نظامی اخلال در محاسبات ایجاد نماید. لذا آمریکاییها انتظار دارند صدای انفجارهای دمشق از تهران شنیده شود که به لطف و یاری خداوند و رهبری مقام معظم رهبری فرمانده معظم کل قوا این اقدامات نمایشی جریان عبری عربی غربی در اراده ملت ایران اثر نخواهد گذاشت و ان شالله به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا قطعا در اهداف خود شکست خواهد خورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها