خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: دو سارق حرفه ای منازل شاهین شهر به همراه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسرقه در دام پلیس انتظامی شهرستان گرفتار شدند.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۱۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر به نقل از شاهین پرس، سرهنگ رجبعلی مختاری، از دستگیری دو سارق حرفه‌ای منازل و کشف مقدار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسرقه خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش وقوع چندین مورد سرقت از منازل شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: ماموران آگاهی پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی موفق شدند دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی اولیه دستگیر شده به سرقت اموال منازل شهروندان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع اموال مسرقه شامل مقادیری طلا، تلویزیون LED، لپ تاپ و دیگر اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، از تحویل کلیه اموال مسروقه به مالباختگان و معرفی سارقان به مراجع قضایی خبر داد و به منظور پیشگیری از سرقت منزل به کلیه شهروندان به خصوص ساکنان منازل ویلایی توصیه کرد: شهروندان ضمن نصب آیفون‌های تصویری حافظه دار کلیه راه‌های نفوذ به منازل خود را با نصب حفاظ استاندارد ایمن سازی کنند و از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهرات مازاد بر نیاز در منزل خودداری و آن‌ها را صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها