امام جمعه کوهبنان

شناخت حضرت ولیعصر (عج) از کلیدی‌ترین معارف است

امام جمعه کوهبنان گفت: باید معرفت و شناخت خود را به حضرت ولیعصر (عج) افزایش دهیم چون کلیدی‌ترین معارف است.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۵۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری در نخستین جلسه بنیاد مهدویت شهرستان اظهار داشت: پس از اعتقاد به توحید یکی از اعتقادات جامع و کامل با توجه به همه شبهات در تمام مکاتب اعتقاد به مهدویت و وجود منجی در آخرالزمان است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: باید معرفت و شناخت خود را به حضرت ولیعصر (عج) افزایش دهیم چون کلیدی‌ترین معارف است و برای ظهور و فرجش دعا کنیم و صدقه بدهیم.

وی یادآور شد: همه باید با دعا و دادن صدقه هم در راستای سلامتی و هم در راستای تعجیل فرج حضرت قدم برداریم تا شاهد حکومت عدالت‌گستر در سراسر عالم باشیم.

جعفری خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های نشان دادن معرفت گرامیداشت نام و یاد ائمه در شهادت‌ها و ولادت‌هاست لذا  سعی شود جشن‌ها به بهترین نحو و در شأن حضرت برگزار شود.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: باید جشن‌های نیمه شعبان بسیار پررونق برگزار شود جشن‌هایی که همواره مردمی است و جوانان و نوجوانان با شور و شوق در این جشن‌ها و برنامه‌ها حضوری گسترده دارند.

وی بر برگزاری جشن‌های شعبانیه و دیدار با جانبازان شهرستان تاکید کرد و افزود: جا دارد که از مقام پاسداران جان بر کف به‌نحو شایسته‌ای در مراسم نماز جمعه تجلیل شود..

عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: به برکت خون شهدا جشن‌های شعبانیه به بهترین نحو در حال برگزاری است و همه ساله بر رونق این جشن‌ها افروده می‌شود. 
حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی مسوول اداره تبلغات اسلامی کوهبنان اظهار کرد: تلاش خواهد شد که  جشن‌ها پرمحتوا و با ارزش باشد و در صورت امکان بسته‌های فرهنگی با موضوع مهدویت در بین مناظران توزیع شود.

رحیم سیف‌الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان بیان داشت: باید جشن‌های شعبانیه ساماندهی شوند و با مجوز برگزار شوند و در برپایی مراسم با نیروی انتظامی هماهنگی صورت پذیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار