خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش باید تمام دستگاه ها در همه موارد برگزاری بایکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند
کد خبر: ۹۰۰۷۵۴۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای ورزش که با حضور مسوولان استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد بیان کرد: همایش پیاده روی خانواده کار ارزشمندی است که تمرین مکرر در امور جمعی برای مسوولان، معرفی ظرفیت های گردشگری و فرهنگی و صنعتی استان و تبلیغ ورزش های همگانی را شامل می شود.
وی گفت: اولین اقدام ما برای این رویداد بزرگ ورزشی این است که مسیر رفت و برگشت پیاده روی مشخص باشد و برای رفاه حال شهروندان به فضای پارکینگ اهمیت دهیم و برای این منظور پارکینگ دانشگاه آزاد و اراضی اطراف فضای مناسبی است.
استاندار قزوین اظهار کرد: در بحث اطلاع رسانی دو بخش وجود دارد که شامل اطلاع رسانی دعوت مردم برای ترغیب به حضور در همایش با استفاده از برنامه های متنوع از سوی رسانه ها، صدا و سیما و سایت های فضای مجازی و بخش دیگر، انعکاس پیاده روی است که این مسوولیت با صدا و سیما می باشد.
زاهدی عنوان کرد: در بحث نظم و امنیت این همایش، شورای شهرستان باید تمهیدات لازم را برای ایجاد نظم و امنیت انجام دهند و این امنیت باید به طور کامل در سطح شهر ایجاد شود.
وی افزود: نظم در تردد افراد و خودرو ها و همچنین نظم و امنیت محل تجمع نیز باید به طور کامل کنترل شود چرا که این برنامه اجتماعی از شبکه سراسری پخش می شود و به همین خاطر عملکرد دستگاه های مربوطه کاملا مشهود است.
استاندار قزوین تصریح کرد: در بحث تدارک مسیر رفت و آمد همایش نیز باید آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی تدارک دیده شود و از این بابت شرکت کنندگان در همایش با مشکلی مواجه نشوند.
زاهدی مطرح کرد: برنامه های نشاط آور این مراسم نیز از سوی ارشاد، صدا و سیما، میراث فرهنگی باید با توجه به تناسب روز برنامه هایی تدوین شود.
وی تصریح کرد: همه سازمان های دولتی و NGO ها می توانند در مسیر غرفه هایی را برای تبلیغ فعالیت های خود داشته باشند که فرصت بسیار خوبی برای معرفی فعالیت هایشان است.
استاندار ضمن تقدیر از حامیان مالی این همایش گفت: شرکت شهرکها، صنعت و معدن جهادکشاورزی و صنایع دستی ساماندهی جایزه ها را بررسی کنند و نیز جوایز از سوی هر شرکت و سازمانی اهدا شده باید بیان شود.
زاهدی اضافه کرد: مشکل کمبود آب در کشور بحرانی جدی است و در این همایش سعی شود تا این بحران مورد توجه قرار گیرد.
در پایان استاندار قزوین بیان‌کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش باید تمام دستگاه ها در همه موارد برگزاری بایکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها