خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب از صعود 30 هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای این حماسه فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۳۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ نجفعلی کرمی ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مراسم معنوی یادواره شهدای بازی دراز و صعود سراسری به ارتفاعات این یادمان در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 97 برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: برنامه های اجرایی سپاه درسال جاری با دیدگاه خدمات رسانی خواهد بود و پیش بینی می شود بالغ بر 30 هزارنفرازکاروانهای راهیان نورو اقشار مختلف مردم برای صعود به ارتفاعات بازی دراز درشهرستان سرپل ذهاب حضور یابند.  

 

وی تاکید کرد: مسئولان ادارات برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، ورزش و جوانان،آموزش و پرورش، راه و ترابری، نیروی انتظامی، اداره اوقاف و امور خیریه ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، محیط زیست، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره تبلیغات اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، هلال احمرو پلیس راهور شهرستان سرپل ذهاب نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای اسکان و بهتر برگزاری این مراسم همه توان خود را به‌کار بگیرند.

 

کرمی تاکید کرد: تبلیغات پیرامونی از گردنه پاطاق تا ارتفاعات بازی دراز با نصب بنر در مسیر صعود وسطح شهر انجام شود و پست های امدادی وایستگاه های صلواتی در مسیر صعود مستقر باشند.

ارسال نظرات