استاندار کردستان تاکید کرد:

ایجاد معضل در برخورد شعارى مدیران با مشکلات

استاندار کردستان برخورد شعارى با مسائل و مشکلات را یکى از معضلات استان دانست و گفت: این برخورد شعارى موجب مى شود نتوانیم وظایف ذاتى خود را انجام دهیم؛ باید از شعارزدگى خارج شویم و هر کارى که انجام مى‌دهیم واقع بینانه و عملگرایانه باشد.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۱۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مرادنیا در اولین جلسه ستاد ساماندهى امور جوانان استان در سال ٩٧، اظهار کرد: همه دستگاه هاى استان در حوزه هاى مربوط به جوانان اقدامات متعددى انجام مى دهند، اما به دلیل پراکنده کارى، خدمات ارائه شده مشخص نیست و این عدم انسجام و برنامه ریزى موجب شده خروجى مناسب و مورد انتظارى نداشته باشند.

مرادنیا بحث اشتغال را یکى از مباحث مهم حوزه جوانان عنوان کرد و گفت: باید جوانان موفق و کارآفرین را به عنوان الگو معرفى کنیم تا موجب تقویت روحیه امیدوارى میان سایر جوانان جامعه باشند.

وى خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان دبیر ستاد ساماندهى توصیه کرد: برنامه‌ها و خدمات، متمرکز و ساماندهى شوند و برنامه ریزى‌ها به گونه اى باشد که بدانیم چه کارهایى باید انجام و چه اقداماتى باید متوقف شود.

وى خاطرنشان کرد: بحث کارورزى و آشنایى جوانان با محیط واقعى کار موجب ایجاد انگیزه و امید در میان آن‌ها مى شود و از طرفى جوانان مى توانند از تسهیلاتى که در حال حاضر براى ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده استفاده کنند.

مرادنیا با اذعان به اینکه گرایش جوانان به سمت ورزش و فرهنگ آن‌ها را از معضلات اجتماعى دور نگه مى دارد، عنوان کرد: هزینه کردن در حوزه جوانان، سرمایه گزارى براى آینده کشور است و باید بدانیم چگونه سرمایه گذارى کنیم تا در آینده زندگى خوب و مرفهى داشته باشند.

استاندار کردستان توسعه برنامه‌ها در حوزه اوقات فراغت را حائز اهمیت دانست و افزود: لازم است بخشى از این برنامه و امکانات به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار گیرد چرا که امکانات موجود در کشور متعلق به مردم است و مردم باید بتوانند از آن استفاده کنند.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به عوام فریبانه خواندن حضور وى میان مردم از سوى برخى رسانه ها، بومى بودن خود را یادآور شد و از مدیران خواست آن‌ها نیز بیشتر در جامعه و میان مردم باشند تا بتوانند مسائل را به درستى درک کنند.

وى در پایان از برنامه ریزى هاى متعدد براى همه شهرستان هاى استان خبر داد و یادآور شد: مدیران به شهرستان‌ها نیز سفر کنند و مشکلات را از نزدیک ببینند و در قبال وظایف خو متعهدانه عمل کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات