خبرهای داغ:
صبح امروز جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۱۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ضمن تبریک سال حمایت از کالای ایرانی و ایام رجبیه با اشاره به ماموریت های این مجموعه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدایت و صیانت از مجموعه سپاه و کارکنان برعهده مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است .

زحمتکش با موفق خواندن این مجموعه در اجرای کمی و کیفی برنامه ها و ماموریت های سال گذشته گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقاء معنویت،بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در آحاد فرماندهان، پاسداران ،بسیجیان و خانواده های آنان اهم ماموریت این مجموعه در سال جدید است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به جمله ای امام حسین علیه السلام گفت: زندگی و حیات طیبه از دو چیز تشکیل شده است ،یکی عقیده و دیگری جهاد که اگر این دو فاکتور در جامعه دینی رشد کند و روحیه جهادی در کنار ایمان و باورها وجود داشته باشد ترسی از شکست و نفوذ نخواهیم داشت.

یعقوبی افزود: باید باورها را بارور کنیم و ایمان ها قویتر شود،بصیرت در ابعاد مختلف آن تیزتر و فراگیر تر شود تا آسیب ها برطرف و از جامعه پس زده شوند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی یعنی روحیه تلاش و سخت کوشی که در میدان های دفاع مقدس تجربه کردیم و این باید در همه میدان های اقتصادی،سیاسی و فرهنگی جامعه امروز نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری گفت: علاوه بر حمایت از کالای ایرانی امسال باید از جوانان توانمند،مومن و جهادی نیز حمایت کنیم و در امورات از این سرمایه های انسانی استفاده و بهره مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه هرچه می توانید بر ایمان ها بیافزایید گفت: باید برای این موضوع تکنیک ها،راهبردها و راهکارهای متنوع و مختلف داشته باشید و طبق فرمایشات حضرت آقا به آینده امیدوار و خوش بین باشید چراکه آینده روشن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها