قائم مقام سازمان اقتصادی کوثر خبر داد

افزایش 2 برابری تولید تلویزیون‌های شهاب در سال 97

قائم مقام سازمان اقتصادی کوثر گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش 2 برابری تولید تلویزیون‌های شهاب در سال جاری صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۷۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مالک رحمتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در گذشته برخی از برندهای خارجی تلویزیون خارجی توسط شرکت شهاب تولید شده‌اند هر چند در حال حاضر این همکاری وجود ندارد.

وی افزود: تولید لامپ تصویر و LED فناوری گرانقیمتی است که معمولا شرکت‌های مطرح بین‌المللی هم اقدام به این کار نمی‌کنند بلکه خریداری و مونتاژ آن را در اولویت قرار می‌دهند.

قائم مقام سازمان اقتصادی کوثر خاطرنشان کرد: متخصصان داخلی به فناوری ساخت لامپ تصویر و LED دست یافته‌اند ولی در حال حاضر تولید آنها مقرون به صرفه نیست.

وی با بیان اینکه 300 نفر در شرکت تولید تلویزیون شهاب فعال هستند گفت: دفتر فروش این شرکت در خیابان جمهوری تهران تاسیس شده و برخی مراکز فروش و نمایندگی هم در شهرستان‌ها ایجاد شده‌اند البته تبلیغات گسترده‌ای برای فروش این محصول در سال جاری مد نظر قرار گرفته است.

رحمتی با اشاره به تصمیم سازمان اقتصادی کوثر مبنی بر افزایش دو برابری تولید تلویزیون شهاب در سال 1397 خاطرنشان کرد: در سال جاری و با همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها، به دنبال فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی هستیم همچنین سعی بر ورود شرکت شهاب به تولید سایر لوازم خانگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار