خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو ارائه کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۲۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیده حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تقدیر از تلاش های امدادگران در جهت خدمت به مردم بیان کرد: مراجعان به دفاتر نمایندگان می توانند یکی از شاخص های مناسب برای ارزیابی وضعیت جامعه و عملکرد دستگاه های مختلف باشند.
وی ادامه داد: خوشبختانه ساختار پاسخگویی به مراجعین در کمیته امداد بسیار خوب است و براساس ارزیابی های انجام شده مردم از عملکرد کمیته امداد استان قزوین رضایت دارند.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد را نشان دهنده اعتماد اقشار مختلف دانست و گفت: افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد یک فرصت است که باید با برنامه این مرحله را مدیریت کرد.
زرآبادی اشتغال زایی برای مددجویان را اقدامی شایسته و قابل تقدیر در کمیته امداد امام (ره) دانست و اظهارکرد: توجه به اشتغال پایدار و استفاده از ظرفیت های تولیدی در حوزه توان مددجویی یکی از اقداماتی است که باید بدان توجه شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این نشست با تشکر از همراهی وحمایت های سرکار خانم زرآبادی و سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه شب عید یک و نیم میلیارد تومان بن کارت با کمک خیرین تحویل مددجویان شد و این اقدام نتیجه اعتماد عموم مردم به این نهاد بود و در ادامه این حرکت همراهی مردم شریف استان را در جشن نیکوکاری نیز شاهد بودیم.
مجید مومنی موضوع مسکن را یکی از مسائل جدی در رفع نیازهای زندگی مددجویان دانست و اظهارکرد: برنامه ریزی برای تحقق شعار "یتیم بدون مسکن نداشته باشیم" را از سال 96 آغاز کردیم و تا پایان سال جاری انشاالله در سطح استان ما یتیم بدون مسکن نخواهیم داشت و در شهر اقبالیه که یکی از نقاط محروم استان است این شعار را محقق کردیم.
وی با اعلام اینکه درسال گذشته 425 واحد مسکونی تحویل مددجویان دادیم ، گفت برای خرید این تعداد واحد مسکن نزدیک به 130 میلیارد ریال از محل کمکهای خیرین و مردم نوعدوست و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه جمع بندی عملکرد سال 96 نسبت به سال 95 نشان دهنده تحقق 125 درصدی مجموع کمکهای مردمی به این نهاد در استان است، یادآورشد: سال گذشته یکی از برنامه های جدی کمیته امداد همکاری با موسسات و خیریه ها بوده تا بتوانیم خدمات شفاف، منظم و یکپارچه را برای ارتقای وضعیت نیازمندان داشته باشیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها