خبرهای داغ:
معاون مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف اذعان کرد:
معاون مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف وظیفه اوقاف را در احیا و تثبیت موقوفات سنگین برشمرد و اظهار کرد: اخذ سند مالکیت موقوفات خدمت ماندگار و ارزشمندی برای وقف است
کد خبر: ۹۰۰۷۴۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کارگروه حقوقی و ثبتی موقوفات استان قزوین با هدف هم اندیشی جهت تثبیت مالکیت موقوفات استان برگزار شد.
این کارگروه در حالی به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد که حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه و شهریار کناریوند مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین در آن حضور داشتند.
کارگروه تخصصی حقوقی و ثبتی موقوفات ویژه مدیران و روسای ادارات ثبت و روسای ادارات اوقاف شهرهای قزوین که با حضور مجتبی باقرزاده معاون مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف برگزار شد.
مجتبی باقرزاده معاون مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف ضمن تقدیر و تشکر از هر دو اداره در استان قزوین وظیفه اوقاف را در احیا و تثبیت موقوفات سنگین برشمرد و اظهار کرد: اخذ سند مالکیت موقوفات خدمت ماندگار و ارزشمندی برای وقف است
وی به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: ارائه سند مالکیت موقوفات و تثبیت آن برای آینده بهترین خدمت به نیت واقف است که این مسئله مبنای دینی و اسلامی دارد.
معاون مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف با بیان اینکه با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان ثبت و اسناد و اوقاف موفقیت های خوبی کسب کردیم مهم ترین هدف از اخذ سند مالکیت موقوفات را حفظ عین موقوفات و جلوگیری از تعدی و تجاوز به زمین های وقفی دانست و بیان داشت: جلسات کارگروه حقوقی و ثبتی موقوفات با ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان ها در جهت پیشبرد اهداف تفاهم نامه بین دو سازمان متبوع برگزار شده است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها