مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: متاسفانه دید مسئولین به نسخه بیگانگان است یعنی همان برجام که باعث می شود ما همچنان در مشکلات اقتصادی غوطه ور شویم.برجام یعنی نفوذ اقتصادی که باید از آن دوری کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۱۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، همزمان با مراسم هم اندیشی نقش اصناف و بازاریان در حمایت از کالای ایرانی که در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز 28 فروردین ماه در حال برگزاری است، غلامرضا حسن پور، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال 97 گفت: در این جلسه قصد داریم؛ یک هم افزایی میان اصناف بسیج و ظرفیت های استان ها رقم بخورد و با هم اندیشی ای که رخ خواهد داد می توان امید داشت تا اهداف مد نظر رهبری را محقق کنیم.

 

وی افزود: ما در خصوص عدم پیشرفت اقتصادمان با چند چالش مهم مانند فاصله از طراز اسلامی، جو تنبلی و کم کاری در کشور، اعتماد به نسخه بیگانگان همچون برجام، عدم مبارزه جدی با فساد، اشرافی گری و متکی بودن به نفت رو بروهستیم.

 

رییس بسیج اصناف کشور با اشاره به ظرفیت های داخلی کشور تاکید کرد: تصور کنید دولت یا مسئولین یک کشور به دستاوردهای کشورخوداعتماد نداشته باشند لذا باعث  می شود که 30 میلیون از بازاریان و اصناف و 25 میلیون از مردم کشور که در شغل های صنفی حضور دارند؛  نادیده گرفته می شوند و این همان ایراداتی بود که رهبری در سخنان نوروزی 97 به آن  اشاره کردند.

 

حسن پور با اشاره به لزوم پرهیز از نسخه اقتصادی بیگانگان و بی نتیجه بودن دستاوردهای برجام اظهار داشت: متاسفانه دید مسئولین به نسخه بیگانگان است یعنی همان برجام که باعث می شود ما همچنان در مشکلات اقتصادی غوطه ور شویم.برجام یعنی نفوذ اقتصادی که باید از آن دوری کرد.

ارسال نظرات