«عشق خامه ای» عنوان داستان بلند وطنزی است به قلم شهرام شفیعی، که در۲۲ فصل جداگانه با عناوین مختلف نوشته شده است. پنجمین چاپ این اثر توسط سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۰۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب حاضر مجموعه طنزی است که بر محور زندگی خانواده‌ شهری و شهرنشینی در شهرستان و روستا است.
 
تم اصلی داستان برمحور مهاجرت یک خانواده ۶ نفره ( پدر، مادر وفرزندان، شروین، رامین، شیما وفرناز) ازتهران به یکی از شهرستان هاست ( اسم شهر مقصد مشخص نشده است) . شهر مقصد زادگاه پدر خانواده است ودرآنجا برادرزاده پدرکه پسرعموی فرزندان محسوب می شود، شیفته دختر بزرگ خانواده مهاجر ( شیما) می شود. شیما علاقه ای به پسر عمو ندارد و کشمکش مفصلی پیرامون این واقعه شکل می گیرد.
 
شهرام شفیعی نویسنده اثر در تشریح فصول کتاب گفت: هیچ یک از این محورها را بردیگری مقدم ندانسته و تمامی این وقایع به صورت موازی در داستان پیش می روند به طوریکه استقلال بخش های بیست و دوگانه داستان که عبارتند از: هواپیما،پسرعمو،پشه بند، سیندرلا،حق رای و غیره با هم حفظ شده است.
 
«عشق خامه ای» تولید حوزه هنری کودک و نوجوان است که در 175 صفحه و با قطع وزیری کوتاه در 2500 نسخه توسط سوره مهر به چاپ پنجم رسیده است.

ارسال نظرات