خبرهای داغ:
شریفی گفت: استفاده رهبر انقلاب بیش از چهل بار از واژه جوان به این معناست که جوانان سرمایه های ارزشمند کشور هستند و در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، نظامی و مدیریتی و سایر موارد حضور دارند که نقش آنها در مدیریت ها باید بیشتر باشد
کد خبر: ۹۰۰۷۴۰۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

افتخار شریفی کارشناس امور سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به رهنمودها و تبیین بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت می توان به چند نتیجه اساسی دست یافت که نشان از درایت ایشان دارد.
وی گفت: ابتدا از سخنان ایشان می توان به این نتیجه رسید که استحکام و نشاط انقلاب اسلامی در چهل سالگی و خنثی شدن نقشه شوم آمریکایی ها برای منطقه مستلزم حضور انقلابی همه اقشار جامعه است و ایشان با هدفمندی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، الزامات، چرایی و راه های تحقق شعار سال را تبیین کردند.
کارشناس امور سیاسی با اشاره به نکات بسیار ارزشمند راهبرد سال که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت، اظهار کرد: هیچ مشکل غیر قابل حل وجود ندارد و کلید حل مشکلات در دست مسوولان و ملت ایران است نه در دست بیگانگان که این امر نکته بسیار مهمی در جهت رفع مشکلات موجود است.
شریفی عنوان کرد: چهل سالگی انقلاب دوران پختگی و نشاط است نه دوران پیری و عقب گرد و به تعبیر رهبر انقلاب که آفت همه انقلاب ها را ارتجاع یعنی سست شدن، توقف، بازگشت به اوضاع قبل می دانند، تقریبا همه انقلاب های مهم دنیا به آن دچار شده اند.
وی افزود: استفاده رهبر انقلاب بیش از چهل بار از واژه جوان به این معناست که جوانان سرمایه های ارزشمند کشور هستند و در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، نظامی و مدیریتی و سایر موارد حضور دارند که نقش آنها در مدیریت ها باید بیشتر باشد.
این کارشناس سیاسی اضافه کرد: امیدهای واهی دشمن به روی گردانی نسل سوم و چهارم از انقلاب و نظام است در حالیکه گرایش و پایبندی این دو نسل به انقلاب و ارزش های بجا مانده از این شجره طیبه و تنومند بسیار عمیق است و شاهد این ماجرا مدافعان حرم آل الله از متولدین دهه های هفتاد و حتی هشتاد است.
شریفی گفت: دشمن با فتنه های فراوان سعی بر بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام داشته اما همه این مشکلات به توفیق الهی قابل حل است و ملت غیور ایران، با حضور همیشگی در میدان های نبرد، پاسخ دندان شکنی به این یاوه گویی ها داده اند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها