مصطفی برزگر
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی:
حجت الاسلام هاشمی گفت: در شرایط فعلی تنها نسخه ای که می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد و چرخه تولید را رونق بخشد و معضل بیکاری راحل کند عمل نمودن به رهنمودهای رهبری است.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۸۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام" سیدمحمدباقرهاشمی"،مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار داشت: یکی از مسائل مهم هر جامعه ای مسائل اقتصادی آن جامعه است، خودکفایی و قطع وابستگی در این حوزه بالندگی،نشاط و ابتکاروخلاقیت را در عرصه های گوناگون در پی خواهد داشت.

وی افزود: رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال،کاهش تورم به معنای واقعی کلمه افزایش تولید داخلی و کیفیت بخشی به محصولات تولیدی و کاهش قیمت تمام شده کالا از ضروریات برنامه ریزی و تدبیر در راستای تحقق شعار سال است.
حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت موجود و شتاب همه جانبه و مطلوب به سوی فائق آمدن بر مشکلات و جنگ اقتصادی وتجاری دشمنان و کارشکنی آنها در موضوع برجام، عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
وی گفت: در شرایط فعلی تنها نسخه ای که می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد و چرخه تولید را رونق بخشد و معضل بیکاری را تا حدقابل قبولی حل نموده و آحاد جامعه را امیدوار سازدو روحیه کار و تلاش و خود باوری را در میان مردم محقق و دشمنان را در تحریم های اقتصادی ناکام نماید اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال 97است.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد:
رسیدن به اقتصادی پویا باثبات و منطقی داشته باشیم باید همه موانع سر راه تولید اعم از قاچاق کالا واردات بی رویه، و پایین بودن کیفیت تولید را رفع کنیم.

 

ارسال نظرات