خبرهای داغ:
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان با حضور در منطقه فرومد و روستاهای محروم این منطقه با دو خانواده شهید به نام های "حسین عامری" و "موسی دهقانیان" از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۶۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان با حضور در منطقه فرومد و روستاهای محروم این منطقه با دو خانواده شهید به نام های "حسین عامری" و "موسی دهقانیان" از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

بر اساس این گزارش؛ سردار حسن زاده با حضور در منزل شهید حسین عامری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بر تکریم خانواده آن دلیرمردان تأکید کرد.

در این دیدار صمیمانه خانواده این شهید خاطراتی از شهید را عنوان و گزیده از وصیت نامه این شهید قرائت شد که در متن آن شهید مردم و خانواده را به صبر و استقامت دعوت کرده بود.

گفتنی است؛ حسین عامری در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی مهران در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

سردار حسن زاده همچنین به دیدار خانواده شهید موسی دهقانیان که در زمان جنگ امدادگر بوده است رفت.

این شهید بزرگوار در سن ۱۶ سالگی در عملیات بیت المقدس ۲ به شهادت رسیده است و از جوانترین شهدای منطقه محسوب می شود

گفتنی است؛ پدر این شهید بزرگوار به تازگی به رحمت خدا رفته و سردار و هیئت همراه خاطراتی را از زبان مادر این شهید بزرگوار شنیدند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار ها ابراهیم سمندی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان سمنان، جبار دوست محمدی مسئول سازندگی سپاه استان سمنان، جواد حسنخانی فرمانده حوزه مقاومت منطقه فرومد و ایمان تقوی مسئول اطلاع رسانی و اخبار سپاه استان سمنان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها