معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تبریز:

محدودیت های اقتصادی و اجتماعی دشمن برای ضربه به نظام است

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پنجمین نشست یکروزه رئیسان اتحادیه انجمن های اسلامی کشور در تبریز، تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی را از اولویت های اتحادیه انجمن های اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان با برخورد نظامی و فیزیکی نتوانستند به ما ضربه بزنند، تلاش دارند با اعمال محدودیت های اقتصادی و اجتماعی به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۱۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، اتحادیه انجمن های اسلامی را یک نهاد سیاست گذار اعلام کرد و افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی باید سیاست گذاری کند، راهبرد ارائه دهد و در عرصه عملیات نیز فعالیت کند.
وی بر لزوم احیای انجمن های اسلامی تاکید و بیان کرد: موثرترین موسسه مردمی در همه اقشار و ارگان ها انجمن اسلامی است و تبریز با توجه به پیشینه درخشانش در زمینه انجمن های اسلامی می تواند الگوی مناسبی برای استان های دیگر باشد.
حجت الاسلام روحانی نژاد، اتحاد، انسجام، بصیر بودن، نترس بودن و توانمندی را از ویژگی های اعضای انجمن های اسلامی خواند و اظهار داشت: اگر نتوانیم با گذرعمر انقلاب، ارزش های والای آن را به روز کنیم ممکن است ارزش های انقلاب استحاله شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی، ادامه داد: انجمن های اسلامی باید شبکه مردمی را بسیج کنند و در راستای افزایش تولید و کیفیت تاثیر داشته باشند و از طرفی هم مردم را برای خرید کالای داخلی مشتاق تر کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این نشست یکروزه گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی بیشتر از اینکه بحث اقتصادی باشد، بحث فرهنگی است.
سید شهاب الدین حسینی گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در کشور نهادینه شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال دهمین سال است که رهبر معظم انقلاب بر پیشانی سال شعار اقتصادی گذاشتند تا این فرهنگ نهادینه شود و کسانی که به نحوی دلداده غرب و نشان های خارجی هستند به فرهنگ مصرف کالای ایرانی اهمیت دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار